امروز آخرین مهلت مسابقه «روایت گِل و دل» است

تاکنون بیش از 1200 عکس در دبیرخانه مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» با موضوع نمایش همدلی مردم و مسئولان در سیل‌های نوروز امسال دریافت شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، امیرعباس صادقی مدیر روابط عمومی فرهنگسرای رسانه که دبیرخانه این مسابقه در آنجا قرار دارد، درباره آخرین آمار از عکس‌های دریافتی به خبرنگار فارس گفت: تا عصر دیروز (چهارشنبه ۲۲ خرداد) بیش از ۱۲۰۰ عکس دریافت کردیم اما تجربه نشان داده است در آخرین روز، عکاسان نسبت به ارسال عکس‌های خوب اقدام می‌کنند. بنابراین پیش‌بینی ما این است که با پایان مهلت مسابقه «روایت گِل و دل» بیش از ۲ هزار عکس دریافت کنیم.به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، مسابقه عکاسی «روایت گِل و دل» همراه با جوایز نفیس در قالب قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان و با هدف به تصویر کشیدن مسئولیت اجتماعی و همدلی مردم و مسئولین در مواجهه با خسارت‌های سیل اخیر، اردیبهشت‌ماه امسال فراخوان داد.

وی افزود: به دلیل استقبال از این مسابقه، مهلت شرکت و ارسال آثار به مدت ۳ روز تمدید شد و علاقه‌مندان تا ساعت ۲۴ امروز (پنجشنبه ۲۳ خرداد) فرصت دارند عکس‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند و دیگر تمدیدی صورت نخواهد گرفت.

بر پایه این خبر، آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، مستقر در فرهنگسرای رسانه، پس از بررسی و تأیید اولیه وارد مرحله داوری شده و فرآیند داوری آثار از 26 تا 28 خرداد‌ماه انجام خواهد شد.

۵۰ عکس برتر مسابقه «روایت گِل و دِل» به نمایشگاه راه می‌یابند. آثار برگزیده هم از میان این ۵۰ عکس توسط سید احسان باقری، حامد جعفرنژاد، مجتبی کوچکی، حیدر رضایی و سید شهاب‌الدین واجدی انتخاب خواهند شد.

زمان و محل اکران عکس‌های برگزیده متعاقباً توسط دبیر جشنواره اعلام و درآمد حاصل از فروش آن صرف امور سیل‌زدگان خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008146

وب گردی

وب گردی