آغاز امتحانات پایان ترم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

امتحانات کلیه واحدهای دانشگاهی به استثنای واحدهای دانشگاه آزاد استان خوزستان که به دلیل مشکلات بروز سیل در این استان یک هفته به تعویق افتاده است، از امروز 25 خردادماه در تمامی استان‌‌های کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بر طبق تقویم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، امتحانات کلیه واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور از امروز 25 خردادماه آغاز شد. امتحانات کلیه واحدهای دانشگاهی به استثنای دانشگاه آزاد استان خوزستان که به دلیل مشکلات بروز سیل در این استان یک هفته به تعویق افتاده است، در تمامی استان‌های کشور برگزار شد.

بنا به گفته، حجت‌الاسلام براتی رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان به دلیل مشکلاتی که بروز سیل در این استان ایجاد کرده بود؛ کلاس‌های واحدهای دانشگاهی در سطح استان تعطیل شد که برای رفع عقب‌ماندگی دروس برای دانشجویان، کلاس جبرانی برگزار شد. بر همین مبنا، کلیه امتحانات واحدهای دانشگاهی استان خوزستان با یک هفته تعویق نسبت به دیگر واحدهای دانشگاهی سراسر کشور از اول تیرماه آغاز می‌شود.

گفتنی است، برگزاری امتحانات در دیگر واحدهای سیل‌زده چون استان گلستان و لرستان، بدون تغییر، همزمان با دیگر واحدهای دانشگاهی از 25 خردادماه آغاز شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008152

وب گردی

وب گردی