حل مشکلات زیست محیطی دریاچه بختگان به واحد استهبان واگذار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان گفت: بر اساس طرح پایش، وظیفه حل معضلات و مشکلات زیست محیطی دریاچه بختگان به گروه علوم محیط زیستی واحد استهبان واگذار شده است.

محسن زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره طرح پایش و مسئله محور شدن پایان نامه های دانشجویی اظهار کرد: طرح پایش یکی از اقدامات مهم و موثر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای هدفمند سازی پایان نامه های دانشجویی و حل مشکلات کشور محسوب می شود.

وی افزود: در زمینه طرح پایش بخشنامه ای برای واحد استهبان صادر شده است که پایان نامه های ارشد و دکتری به سمت مسئله محور شدن حرکت کنند و بتوانند در حل مشکلات و معضلات کشور تاثیر گذار باشند.

زارعی تصریح کرد: هدف گذاری در حوزه های مختلف مانند علوم انسانی، علوم پزشکی، علوم پایه، مهندسی و... متفاوت است و همانند یک دیگر نیست؛ با توجه به مسائل و توانایی هایی که در واحد استهبان وجود دارد، سعی خواهیم کرد پایان نامه های ارشد و دکتری را به سمت حل مسائل منطقه جغرافیایی که در آن قرار داریم سوق دهیم.

رئیس واحد استهبان در پایان خاطر نشان کرد: شهر استهبان در همسایگی دریاچه بختگان قرار دارد؛ لذا بر اساس طرح پایش، وظیفه حل معضلات و مشکلات زیست محیطی دریاچه بختگان به گروه علوم محیط زیستی واحد استهبان واگذار شده است. دانشجویان و استادان گروه محیط زیستی واحد استهبان با مسئولان استانی در این راستا همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008177

وب گردی

وب گردی