افتتاح مدرسه سما در واحد بهاباد تا مهرماه سال جاری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد از افتتاح یک مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی تا مهرماه سال جاری خبر داد.

محمدرضا خادمی بهابادی رئیس واحد بهاباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص نتایج ایجاد مدارس مهارتی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: ما در حال حاضر در زمینه تاسیس آموزشگاه سما، پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم. همچنین تاسیس هنرستان با رشته میان‌رشته‌ای مکاترونیک را پیگیری می‌کنیم که در حال حاضر در حد مدارس سماست.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان بهاباد امور مرتبط با تاسیس یک هنرستان را نیز پیگیری می‌کنیم. یک مدرسه سما در شهرستان بهاباد تا مهرماه امسال افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بهاباد گفت: ما از تاسیس مدارس مهارتی که دانشجویان بتوانند با کمک آن در یک موضوع و رشته خاص تخصص پیدا کنند، استقبال می‌کنیم. همان‌طور که می‌دانید مهارت آموزی امری مهم و مورد نیاز در دانشگاه‌هاست. باید شیوه‌های راه‌اندازی این مدارس بررسی شود. ما از تاسیس این مدارس استقبال می‌کنیم.

وی افزود: رشته‌های میان رشته‌ای برای تاسیس مدارس مهارتی بیشتر در اولویت قرار دارند. همچنین از پتانسیل خوبی در رشته‌های الکترونیک و مکانیک برخورداریم و می‌توانیم در زمینه تاسیس مدارس مهارتی نیز از این رشته‌ها استفاده کنیم.

خادمی بهابادی با اشاره به ماموریت واحد بهاباد در طرح پایش اظهار کرد: در حال حاضر ماموریت خاصی به واحد بهاباد اختصاص نیافته؛ ولی این طرح در افزایش سطح پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار موثر است. هر اقدام جدیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز می‌شود شایان توجه است و جاذبه خاص خود را دارد.

وی در پایان گفت: طرح پایش با توجه به وضعیت جامعه امروز مورد نیاز است. با توجه به جمعیت بیکاران در کشور مخصوصا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، این طرح مورد توجه است و ما از آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008213

وب گردی

وب گردی