دانشگاه الزهرا میزبان چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان خواهد بود

رئیس دانشگاه الزهرا گفت: دانشجویان هم حوزه علم را به خوبی دنبال کردند و هم در حوزه ورزش نمونه هستند. امسال در ایامی هستیم که میزبان چهارمین المپیاد ورزشی در پایان تیر ماه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا در حاشیه جشن تجلیل از چهره های ورزشی و علمی دانشجویان دانشگاه الزهرا گفت: مفتخر به حضور مسوولان ورزشی در دانشگاه الزهرا هستیم و حضور این میهمانان باعث دلگرمی دانشجویان است.

وی افزود: دانشجویان هم حوزه علم را به خوبی دنبال کردند و هم در حوزه ورزش نمونه هستند. امسال در ایامی هستیم که میزبان چهارمین المپیاد ورزشی در پایان تیر ماه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه الزهرا خاطرنشان کرد: موفقیت همه دانشجویان سرمایه اصلی دانشگاه الزهرا است و دانشگاه به برکت کسب برترین رتبه ها از سوی دانشجویان به یک دانشگاهِ موفق تبدیل می شود.

ملانظری ادامه داد: فضای ورزش انرژی زا است و همان دانشجویانی که در امور علمی برتر هستند اگر در کنار علم، ورزش را هم دنبال کنند به موفقیت بیشتری دست خواهند بافت.

وی عنوان کرد: امیدواریم در کنار فضا سازی، نشاط و شادابی را برای دانشجویان ایجاد کنیم تا دانشگاه الزهرا را در قله افتخارات که ارزوی آن‌ را داریم ببینیم.
ملانظری تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه الزهرا در مسابقات داخلی و بین الملل خوش درخشیدند و امیدوارم این افتخارات بیشتر شود تا به هدفمان برسیم.

کد خبر: 1008214

وب گردی

وب گردی