نبود روحیه جهادی در دولتمردان باعث بروز مشکلات معیشتی شده است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: نبود روحیه جهادی در برخی از مسئولان و دولتمردان باعث شده است دولت آرایش جنگی نگیرد و مشکلات زیادی برای مردم پیش آید.

امین نوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اقدامات اقتصادی دولت گفت: دولت فعالیت‌های زیادی انجام داده است؛ اما مؤلفه‌های مهم برای تغییر و تحول در عرصه اقتصادی را ندارد و همین باعث شده تا مردم اقدام موثری از سوی قوه مجریه نبینند.

وی در ادامه به دلایل بی‌توجهی دولت در حوزه معیشت مردم پرداخت و اظهار کرد: نبود روحیه جهادی در برخی از مسئولان و دولتمردان باعث شده تا دولت آرایش جنگی نگیرد، مشکلات زیادی برای مردم پیش آید و معیشت آنها را با سختی‌هایی روبرو کند.

نوریان به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره و ابراز کرد: طبق سخنان فرمانده معظم کل قوا دولت باید در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی گام بردارد به همین دلیل روحیه جهادی لازمه چنین کاری است. روحیه انقلابی‌گری و جهادی نیاز به مدیر کارآمد، مومن و انقلابی دارد که دولت چنین مدیرانی ندارد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران درباره فعالیت‌های انتخاباتی برخی از احزاب برای انتخابات مجلس گفت: فراهم کردن ورود به عرصه سیاسی فرصت‌طلبی نیست بلکه مقدمات آن محسوب می‌شود که از نظر سیاسی، کاری معقول است؛ اما اگر چند ماه قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای کشور سیاسی شود کار اشتباهی انجام شده است.

وی افزود: کشور مشکلات اقتصادی دارد، اگر بخواهیم مسائلی که باید نزدیک ایام انتخابات مطرح شود را از امروز بیان کنیم باعث سوءاستفاده سیاسی می‌شود.

نوریان در پایان گفت: اگر برخی مشکلات اقتصادی را به سمت مسائل سیاسی گره بزنند، اوضاع بدی پیش می‌آید؛ اما احزاب می‌توانند برای اقدامات خود گفتمان‌سازی کنند و نباید فضای سیاسی را شب انتخاباتی کرد چون باعث آسیب‌رساندن به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008228

وب گردی

وب گردی