اهل شبکه‌های اجتماعی هستید؟ گوشی Huawei P30 Pro انتخاب ایده‌آل شماست  

در سال‌های اخیر شبکه‌های اجتماعی رشد چشمگیری را در تعداد کاربران فعال خود مشاهده کرده‌اند. دلایل اصلی این مسئله را می‌توان رشد تکنولوژی و آسان‌تر شدن دسترسی کاربران دانست. 

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ؛ فراگیر شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی باعث شده نیاز به گوشی‌های هوشمندی که ویژگی‌هایی مانند دوربین باکیفیت، شارژدهی مناسب و سخت‌افزاری قدرتمند برای اجرای نرم و روان این نرم‌افزارها دارند، بیش از پیش احساس شود. به همین خاطر هوآوی به عنوان یکی از کمپانی‌های خلاق و پیشرو در حوزه گوشی‌های هوشمند، با در نظر گرفتن نیازهای کاربران تلاش می‌کند با معرفی هر کدام از محصولات جدید خود، پاسخ‌گوی نیازهای گوناگون کاربران در این زمینه باشد.
اکثر کاربران برای دسترسی به شبکه‌های اجتماعی از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند. به همین خاطر سازندگان تمرکز خود را روی توسعه تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های جدید گذاشتند تا تجربه کاربران هنگام استفاده از فضای مجازی را بهبود ببخشند.


آسان‌‌تر شدن ثبت تصاویر و ویدئوهای باکیفیت
این روزها جهت‌گیری کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بیشتر بر اشتراک تصاویر و ویدئوها تمرکز دارد و نیاز به دوربین‌های باکیفیت و قدرتمند بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود. از آنجایی که هر کدام از کاربران دوست دارند صفحه شخصی‌شان در فضای مجازی جلب توجه کند، شاهد افزایش محسوس انتشار تصاویر باکیفیت هستیم. کمپانی‌های سازنده نیز با آگاهی از این مسئله و در نظر گرفتن نیاز کاربران، تمرکز خود را روی توسعه دوربین‌هایی باکیفیت‌تر و نرم‌افزاری قدرتمندتر برای پردازش تصاویر قرار داده‌‌اند.
در نظر داشته باشیم که سری P محصولات هوآوی به علت تمرکز روی عکاسی به طور ذاتی برتری اساسی نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند دارد. Huawei P30 Proجدیدترین عضو محصولات سری P، اولین نمونه مجهز به دوربین چهارگانه با لنزهای Leica است. این ترکیب منحصر به فرد متشکل است از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی مجهز به سنسور اختصاصی SuperSpectrum ساخت هوآوی برای ثبت تصاویر و ویدئوهای با کیفیت‌تر در نور محدود، سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز به لنز آلترا واید برای ثبت تصاویر هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی، دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی با امکان زوم حداکثری تا مقدار خیره‌کننده 50 برابر و سنسور Time of Flight (زمان پرواز) هوآوی که با اندازه‌گیری عمق میدان، افکت بوکه خیره‌کننده‌ای به تصاویر می‌بخشد.
در قسمت جلویی، Huawei P30 Pro مجهز به دوربین 32 مگاپیکسلی با کیفیتی تحسین برانگیز است. تصاویر و ویدئوهایی به ثبت رسیده علاوه بر دارا بودن کیفیت مثال‌زدنی، به لطف استفاده از لزرش‌گیر اپتیکال و سیستم کنترل لرزش وابسته به هوش مصنوعی، کاملاً نرم و روان هستند.


ویدئو؛ سبکی جدید برای ثبت وقایع و لحظات
ویدئوها را می‌توان یکی از جدیدترین راهکارهای به اشتراک گذاشتن خلاقیت و لحظات زندگی توسط کاربران در فضای مجازی دانست. ویدئوها نه تنها مهارت کاربر در ثبت وقایع و ویرایش آن‌ها را نشان می‌دهد، بلکه روشی بهتر برای انتقال پیام کاربران است. هوآوی به منظور اطمینان از به ثبت رسیدن ویدئو با کیفیت تحت شرایط خاص هم پرچمدار جدید خود را به شما پیشنهاد می‌کند. هوآوی Huawei P30 Pro قادر است حتی در شرایط نوری محدود، ویدئوهای خیره‌کننده‌ای را ثبت کند.
با هدف ایجاد ویدئوهایی منحصر به فرد و خاصHuawei P30 Pro به قابلیت Dual-View Video مجهز شده است. این ویژگی‌ راهکاری جدید را برای ثبت ویدئوها در اختیار کاربران می‌گذارد و این امکان را فراهم می‌کند تا همزمان با استفاده از دو لنز متفاوت فیلم‌برداری کنند. نتیجه این کار ثبت ویدئوهایی با دو چشم‌انداز مختلف است. به عنوان مثال می‌توانید دو نمای نزدیک و دور از یک صحنه را به صورت همزمان ضبط کنید.


باتری با توانایی شارژدهی یک روزه یا بیشتر
هوآوی P30 Pro مجهز به باتری غول پیکر 4200 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند عملکرد قدرتمندی را در شارژدهی از خود به نمایش بگذارد. این باتری قادر است به راحتی از پس یک روز پرکار بر بیاید. علاوه بر این، تجهیز آن به قابلیت شارژ پرسرعت SuperCharge و شارژر سریع قدرتمند 40 واتی سبب شده، نیم ساعت اتصال شارژر به گوشی، شارژ شدن 70 درصدی باتری را در پی داشته باشد.
علاوه بر ویژگی‌های گفته شده، Huawei P30 Pro مجهز به قابلیت شارژ بی سیم 15 واتی و نیز قابلیت Wireless Reverse Charge به منظور شارژ بی‌سیم سایر گوشی‌ها، دستبندها، ایرفو‌ن‌ها و سایر لوازم جانبی دارای استاندارد Qi Wireless Charging است.
برای اطمینان از تجربه‌ای بسیار روان به هنگام گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، Huawei P30 Pro مجهز به پردازنده قدرتمند Kirin 980 است که سریع‌ترین چیپست هوآوی محسوب می‌شود. به لطف بهینه‌سازی صورت گرفته در طراحی Kirin 980 این چیپست بدون هدر دادن شارژ باتری، عملکردی قدرتمند را از خود به نمایش می‌گذارد. از طرف دیگر تجهیز این گوشی به 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 8 گیگابایت حافظه رم نیز باعث شده تا کاربران در زمینه ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئوها هیچ‌گونه مشکل یا محدودیت خاصی نداشته باشند.


نوآوری در دل نمایشگر
نمایشگر 6.47 اینچی FullView هوآوی علاوه بر بهبود تجربه شما هنگام گردش در شبکه‌های اجتماعی، ویژگی‌های مبتکرانه‌ای نیز دارد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان بهHuawei Acoustic Display Technology و سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر اشاره کرد.
نمایشگر آکوستیک استفاده شده در P30 Pro، امکان حذف اسپیکر مکالمه و استفاده از حاشیه‌های باریک‌تر را فراهم کرده است و هوآوی توانسته نمایشگر بزرگتری را در این ابعاد برای گوشی طراحی کند.
Huawei P30 Pro به عنوان جدیدترین پرچمدار هوآوی به بسیاری از نوآوری‌ها مجهز شده است. شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های فروش هوآوی از نزدیک با این گوشی کار کنید و شاهد ویژگی‌های منحصر به فرد آن باشید.

کد خبر: 1008231

وب گردی

وب گردی