شبکه نهال تابستان‌ها تا نیمه شب برنامه پخش می‌کند

هم‌زمان با شروع تابستان جدول پخش شبکه نهال از ساعت ۲۱ به ۲۴ شب تغییر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، طبق رویه هر ساله شبکه کودک، هم‌زمان با تعطیلی کودکان و پایان یافتن امتحانات مدارس برنامه‌های خود را تا ساعت ۱۲ شب برای مخاطبانشان ادامه خواهد داد. به‌ این‌ترتیب ساعت پخش اصلی برنامه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۹ و بازپخش از ساعت ۱۹ تا ۲۴ خواهد بود.
از اول تیرماه تا آخر شهریور ماه ساعت پخش برنامه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۲۴ خواهد بود.

جشنوارۀ سینمایی‌های شبکه نهال هرروز ساعت ۱۴ با یک سینمایی جذاب و دیدنی همراه مخاطب خود خواهد بود. این سینمای‌ها در با تنوع تکنیک‌، پویانمایی، رئال و تلفیقی برای پخش در شبکه نهال آماده خواهد شد. همچنین با توجه به درخواست مکرر مخاطبان باکس ساعت ۲۱ شب به بازپخش سینمایی‌ها اختصاص داده شده است.

به این ترتیب ۷۶ عنوان سینمایی در این تابستان پخش خواهد شد که از این تعداد ۶۶ عنوان انیمیشن، ۱۰ عنوان با تکنیک تلفیقی یا رئال و همچنین دو عنوان سینمایی جدید در این باکس قرار گرفته است.

عناوین فیلم‌های رئال: نقش و نقاش، دوما، پسر کاراته‌باز، اژدهای پیپ، استوارت کوچولو، زمین‌بازی، زرافه کوچک من، اسباب‌بازی‌فروشی آقای مگوریوم و هوگو.

عناوین انیمیشن‌ها: دنیای بندانگشتی، برنارد و بیانکا در نجات پنی، مولان ۱، وقتی باد برمی‌خیزد، پسر فضایی، لئو سلطان جنگل، عملیات آجیلی، خرس خاکستری و...

عناوین سینمایی‌ها جدید: کلیله‌ودمنه، دوما

این باکس از تاریخ ۱ تیرماه هم‌زمان با شروع تابستان تا ۸ شهریورماه هرروز رأس ساعت ۱۴ سینمایی پخش خواهد شد و با شروع ماه محرم، ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به مدت ۱۰ شب سینمایی‌ها متوقف خواهد شد و با پایان یافتن دهه‌ی اول از تاریخ ۱۸ شهریور تا ۲۹ شهریور جشنوارۀ سینمایی ادامه پیدا خواهد کرد.

بدین ترتیب با شروع فصل تابستان از اول تیرماه هرروز یک سینمایی ساعت ۱۴ و بازپخش آن ساعت ۲۱ از شبکه نهال پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008243

وب گردی

وب گردی