ویژگی مردمی بودن دانشگاه آزاد اسلامی برگرفته از ذات انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد بوشهر، ویژگی مهم مردمی بودن دانشگاه آزاد اسلامی را برگرفته از ماهیت و ذات انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه با مدیران حراست واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه حراست دانشگاه، کار در مراکز آموزش عالی را به واسطه حضور جوانان، حساس و نیازمند دقت نظر دانست و اذعان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دو ویژگی مهم دارد که براساس آن ظرفیت ها و فرصت های بی نظیری را در پیش روی دانشگاه قرار داده است و آن ویژگی ها مردمی و انقلابی بودن دانشگاه است و یکی از وظایف حوزه حراست در دانشگاه، حفظ و صیانت از این ویژگی ها در دانشگاه است.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه مردمی بودن دانشگاه برگرفته از ماهیت انقلاب است، خاطرنشان کرد: این انقلاب با حضور و مشارکت مردم به پیروزی رسید، شکوفا شد و امروز نیز بر دستان مردم قرار دارد و با جهاد مردمی از تمامی گزندها محفوظ مانده است.

عبدالهی با تأکید بر اینکه کشور ما جامعه ای بسیار پویا و فعال را در خود جای داده که آرزوی بسیاری از کشورهاست، عنوان کرد: مردمی که در تمامی صحنه های انقلاب حضور نقش آفرین داشته و دغدغه اصلی مسائل نظام را دارند] افتخار آمیز و موجب غرور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر سه دهه رهبری مقام معظم رهبری را برای ایران اسلامی یک افتخار و نقطه قوت برشمرد و تصریح کرد: اقدامات ارزنده ای که به واسطه انقلاب در کشور صورت گرفته، براساس هدایت ها، رهبری مؤثر و تدابیرحکیمانه و کارآمد شخصیت بزرگ و محوری امام خامنه ای ( مدظله العالی) است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه در بسیاری از حوزه های کشور پایداری و ثبات وجود دارد، خاطرنشان کرد: نقطه عطف و مباهات این پایداری ها، امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در سطح کشور، منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در حرکت های توسعه ای کشور داشته است، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی با نقش آفرینی و مشارکت در تولید علم، کارآفرینی، اقتصاد دانش بنیان و بسیاری از موارد علاوه بر یاری رسانی به دولت ها در حوزه آموزش عالی و آموزش و پرورش، هزینه های بسیاری را از دوش دولت برداشته است.

این مسئول با بیان اینکه انتظار از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان این است که با نگاه دلسوزانه، دغدغه مند و پیشگیرانه برای پیشرفت تلاش کنند، گفت: باید سعی کرد تا مجموعه دانشگاه عاری از آسیب هایی باشد که برای مردم رنج آور و پرهزینه است.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان عنصر اصیل، اساسی و اصلی بالندگی کشور هستند که باید با عملکرد مدبرانه و منصفانه دانشگاه رشد کنند، عنوان کرد: حفاظت از این سرمایه ها، مسئولیت بزرگ و خدمت شایسته ای است که در حیطه وظایف حراست است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008276

وب گردی

وب گردی