حناچی بازهم تذکر گرفت/ این بار به دلیل ساماندهی نشدن مشاغل سیار

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری مصوبه ساماندهی مشاغل سیار را اجرایی نکرده و این موضوع سبب معضلاتی در برخی نقاط تهران از جمله چهارراه ولیعصر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت نظری در جلسه شورای شهر امروز در تذکری به شهرداری گفت: مصوبه ساماندهی مشاغل سایر توسط شهرداری اجرایی نشده در حالی که این طرح پس از ساعت‌ها بررسی در 23 بهمن سال گذشته به تصویب رسیده بود.

وی افزود: 4 ماه از تاریخ لازم‌الاجرا بودن این طرح می‌گذرد ولی شهرداری اقدام خاصی انجام نداده و این تعلل سبب حضور بی‌سروسامان دست‌فروشان از جمله در منطقه چهارراه ولیعصر شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری از برخورد احساسی، سلیقه‌ای و کوتاه مدت جلوگیری کند گفت: اجرای این مصوبه نتایج موثری را به همراه دارد.

نظری در تذکری دیگر به معاونت حمل و نقل شهرداری گفت: براساس مصوبه شورای شهر کارت بلیت ارائه شده به خبرنگاران باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد ولی در تخلف آشکار سال گذشته این میزان 350 هزار تومان بود.

وی گفت: امسال هم قرار است برخلاف مصوبه شورا کارت بلیت اتوبوس خبرنگاران با مبلغ مشخص ارائه شود که تخلف است.

وی همچنین به خبری که از سوی پلیس در خصوص کشف کارت بلیت مترو با اعتباری 47 ساله در یکی از ایستگاه‌های متروی پایتخت منتشر شده اشاره کرد و گفت: لازم است در این مورد نیز بررسی‌های لازم انجام شده و اگر افرادی توانسته‌اند بلیت مترو را هک کنند، باید بررسی شود که چه باگ‌های امنیتی در این کارت‌ها وجود دارد که امکان جعلی آن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008281

وب گردی

وب گردی