برگزیده شدن واحد اهواز، مرهون تلاش شبانه روزی همکاران است

دانشگاه آزاد اسلامی در کنار فعالیت های علمی و آموزشی و تربیت انسان متخصص، نشان داد که می تواند در حل مسائل و مشکلات جامعه هم موثر باشد .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز گفت: اگر این دانشگاه در میان واحدهای کشور به عنوان واحد برترانتخاب شد و بنده به عنوان نماینده همکاران در مراسم تقدیر حضور داشتم، فقط با تلاش و زحمات پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان میسر شد.

حجت الاسلام فرج الله براتی افزود: در کار باید دغدغه داشته باشیم و برای انجام آنها هم باید اراده کرد چرا که با اراده راسخ می توان تمام مشکلات پیش رو را حل کرد و این را امام راحل (ره) به ما یاد داده است.

وی با بیان اینکه در سیلاب اخیر خوزستان، مشخص شد که با کار جهادی می توان بر مشکلات فایق آمد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار فعالیت های علمی و آموزشی و تربیت انسان متخصص، نشان داد که می تواند در حل مسائل و مشکلات جامعه هم موثر باشد.

گفتنی است در اجلاس روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برگزار شده بود، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و واحد اهواز به جهت فعالیت های جهادی در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان و برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان واحد برگزیده انتخاب شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008302

وب گردی

وب گردی