شماره تابستان مجله Nanomedicine Journal وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد

مجله Nanomedicine Journal در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققانی از دانشگاه‌های مختلف ایران و خارج کشور به چاپ رسیده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، لازم به ذکر است که مجله Nanomedicine Journal به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری دکتر محمد رمضانی منتشر می‌شود. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون شش جلد مشتمل بر ۲۴ شماره که حاوی ۱۷۶ مقاله اصیل و ۲۴ مقاله مروری است، در آن چاپ شده است.

مجله Nanomedicine Journal توانسته است علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت، در پایگاه ESCI نیز نمایه شود. در ادامه لیست پایگاه‌هایی که مجله نانومدیسین در آن‌ها نمایه می‌شود آمده است:

Web of Science – ESCI

Chemical Abstracts Service) CAS)

Islamic World Science Citation Database) ISC)

EBSCO

Medical-Journals-Links) MJL)

DOAJ

Magiran

IrMedex

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء محترم هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان گرامی در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند. لازم به یادآوری است سعی شده است تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد. شایان ذکر است، براساس آیین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله در مجله NMJ و تأیید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ ده میلیون ریال حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.

علاقه‌مندان به ارسال مقاله برای چاپ در این مجله می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک http://nmj.mums.ac.ir مراجعه نمایند. فهرست مقالات این مجله و نسخه الکترونیکی آن از طریق پایگاه اینترنتی نشریه قابل دریافت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008328

وب گردی

وب گردی