گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی ایران و کرواسی

سفیر کرواسی در ایران، با رئیس دانشگاه تهران، در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه تهران، دکتردراگو استامبوک سفیر کرواسی در ایران به همراه ایوور چوندیج، وابسته بازرگانی سفارت، امروز یکشنبه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ با دکترمحمود نیلی احمدآبادی و برخی از مدیران دانشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، طرفین علاقه‌مندی خود را به تبادل استاد و دانشجو، گذراندن فرصت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی و همکاری در جهت حمایت از اسکان و تغذیه دانشجویان در برنامه‌های مبادلات اعلام کردند.

مبادله هیئت علمی، تبادل دانشجویان و تأمین مالی مشترک پروژه‌های تحقیقاتی 3 محور اصلی همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه‌های کرواسی بود که در این دیدار مطرح شد.

تمدید یادداشت تفاهم قبلی با دانشگاه زاگرب در جریان بازدید آتی ریاست دانشگاه مذکور از دانشگاه تهران، همکاری در قالب طرح‌های اراسموس پلاس، برگزاری کنفرانس‌های مشترک علمی، فرهنگی و ورزشی، بازدید رئیس دانشگاه تهران از کرواسی، همکاری در زمینه زبان و فرهنگ مشترک با همکاری استادان برجسته دانشگاه تهران و برگزاری نشست‌های علمی با حضور استادان کرواسی در زمینه ارتباط تاریخی‌فرهنگی ایرانیان و کروات‌ها از جمله موارد مطرح شده در این نشست است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008335

وب گردی

وب گردی