ایران به خاطر فلسطین در معرض هجمه آمریکا است

یک عضو مطرح جنبش جهاد اسلامی فلسطین با درخواست از رژیم‌های سازشکار عربی برای عدم شرکت در نشست منامه بر شکست مفتضحانه این نشست و توطئه معامله قرن تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شیخ نافذ عزام عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد ما اطمینان داریم که کارگاه اقتصادی بحرین و طرح معامله قرن شکست مفتضحانه‌ای متحمل خواهند شد.

وی با تقدیر از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران به خاطر مواضع خود در قبال فلسطین، در معرض هجمه آمریکا قرار دارد.

به گزارش فلسطین الیوم، شیخ عزام درباره تشکیلات خودگردان هم اظهار داشت موضع تشکیلات خودگردان در قبال کارگاه اقتصادی بحرین و طرح معامله قرن مثبت است.

وی درباره تفاهمات اخیر درباره آتش بس در نوار غزه گفت گرو‌ه‌های فلسطینی در نوار غزه بر حرف خود استوار هستند و به تفاهمات با طرف اسرائیلی که از طریق میانجی‌گران(مصر، سازمان ملل و قطر) به دست آمده، پایبند هستند، اما اشغالگران در این زمینه وقت کشی و تعلل می‌کنند، و آنچه در روزهای گذشته رخ داد، تعلل اشغالگران در عمل به تفاهمات بود، ولی دخالت میانجی‌گران(مصری و قطری) و رسیدن ملادینف نماینده سازمان ملل به غزه به ملزم کردن اشغالگران به واردات اموال قطری به نوار غزه کمک کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008362

وب گردی

وب گردی