تیم تکواندوی سما دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد

تیم نوجوانان تکواندوی سما دانشگاه آزاد اسلامی در فصل جدید با محوریت پرورش استعداد راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تقویت تیم های پایه قصد دارد در فصل جدید تیم نوجوانان تکواندو را هم راه‌اندازی کند. قرار است تیم نوجوانان تکواندو با استفاده از دانش آموزان سما تشکیل شود تا پس از تقویت تیم های پایه دانش آموزان به تیم بزرگسالان ملحق شوند.

این درحالی است که طی سال های گذشته دانشگاه آزاد اسلامی در بخش پایه تیمداری می کرد و بسیاری از ملی پوشانی که در این تیم حضور دارند از تیم های پایه به تیم بزرگسالان رسیدند.

سرمربیگری این تیم به عهده رضا ایمان زاده مربی تیم بزرگسالان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود که خود عضوی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی است.

ایمان زاده سرمربی تیم تکواندو دانش آموزان سما و مربی بزرگسالان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: قرار است تیم دانش آموزان سما در کنار تیم بزرگسالان تشکیل شود تا در آینده و با تقویت و شناسایی چهره‌های برتر، دانش آموزان را به سمت دانشگاه آزاد اسلامی سوق دهیم.

وی افزود: این تیم با اسم تیم تکواندوی سما دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل خواهد شد و هدفمان این است تا تیم های پایه دانشگاه آزاد اسلامی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008367

وب گردی

وب گردی