مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تمدید شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از تمدید مهلت ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه 29 خردادماه در سامانه لبیک خبر داد.

حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از تمدید مهلت ثبت‌نام بیست‌ویکمین دوره عتبات خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در بیست‌ویکمین دوره عتبات دانشگاهیان تا روز چهارشنبه 29 خرداد ماه در سایت لبیک تمدید شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام دوره بیست و یکمین عتبات دانشگاهیان از 18 خرداد ماه در سایت لبیک آغاز شد و پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، یک بازه زمانی 2 روزه برای متقاضیانی در نظر گرفته شد که در این مدت موفق به ثبت نام نشده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: از آغاز ثبت‌نام این دوره ۱۰ روز می‌گذرد و در این مدت حدود 50 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت‌نام کرده‌اند.

مطهری‌پور تصریح کرد: آخرین زمان‌ ثبت‌نام بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان، روز چهارشنبه 29 خردادماه است و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. قرعه کشی پنجشنبه 30 خرداد ماه انجام می‌شود و نتایج آن از طریق سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008375

وب گردی

وب گردی