برگزاری امتحانات ضابطه مند در طول ترم، معضلات آموزشی را مرتفع می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد  لارستان گفت: اگر بتوانیم در کنار تشکیل کلاس‌های مناسب در طول ترم، امتحاناتی هدفدار برگزار کنیم، معضلات آموزشی برطرف می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد لارستان، مهدی زارع در جریان بازدید از نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با قدردانی از کارکنان خدوم حوزه آموزشی و اداری دانشگاه که در برگزاری امتحانات پایان ترم مشارکت دارند، اظهار کرد: وظیفه همه ماست که آموزش دانشگاه را از اول تا پایان به‌صورت یکنواخت، مداوم و جدی پیش برده و در ارتقای سیسم آموزشی ساعی و کوشا باشیم.

وی با بیان این موضوع که بخش مهمی از سیستم آموزش، برگزاری امتحانات است، گفت: اگر بتوانیم در کنار تشکیل کلاس‌های مناسب و منظم آموزشی در طول ترم، امتحاناتی ضابطه‌مند و هدفدار برگزار کنیم، شاهد رفع معضلات آموزشی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با بیان اینکه شرایط مناسبی را برای رشد علمی و پژوهشی دانشجویان فراهم کرده‌ایم، افزود: نقش شما همکاران در برگزاری امتحانات بسیار حساس و تأثیرگذار است.

زارع بیان کرد: همانگونه که استادان در زمان تدریس با استفاده از شیوه‌های علمی، زمینه‌های شکوفایی استعدادهای دانشجویان را فراهم می‌کنند؛ شما نیز به وسیله روش‌های‌ منطقی و محترمانه که با تکریم دانشجویان همسو است و این امتحانات را برگزار کرده و فرآیند تعلیم را تکمیل کنید.

وی متذکر شد: همه ما باید در کنار این موضوع که آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی را جدی گرفته و مانع از بروز تخلفات احتمالی در برپایی امتحانات بشویم؛ وظیفه داریم مانند گذشته به دانشجویان خود احترام گذاشته و مانع شویم که فرزندان ما در شرایط نامناسبی در این امتحانات شرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان این زمان را برای دانشجویان حساس دانست و افزود: از همه همکاران دلسوز این واحد دانشگاهی می‌خواهم تا امکانات ایاب و ذهاب دانشجویان و سایر مسائل رفاهی فرزندان‌مان را به نحو شایسته در این روزها فراهم آورند.

زارع در بازدید از مکان‌های مطالعه دانشجویان و گفتگو با کارکنان تدارکات و اداری دانشگاه، مواردی را برای رفع مشکلات احتمالی دانشجویان به آنان تذکر داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008396

وب گردی

وب گردی