جمع آوری ۱۸۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به سیل زدگان

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا امروز ۱۸۴ میلیارد تومان کمک مردمی برای تهیه بسته‌های لوازم خانگی جمع آوری شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر صبح امروز در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده گفت: تا امروز ۱۸۴ میلیارد تومان کمک مردمی برای تهیه بسته‌های لوازم خانگی جمع آوری شده است.

وی افزود: از این ۱۸۴ میلیارد تومان کمک مردمی که جمع شده است حدود ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی آماده شده است.

پیوندی تصریح کرد: ما در خوزستان بیشتر از هر لوازم خانگی دیگری به کولر احتیاج داریم ولی چون تصمیم قرارگاه بر این بوده است که بسته‌های لوازم خانگی در مناطق توزیع شود، ما از پخش کولر به صورت جداگانه خودداری کردیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آماده سازی بسته‌های بیشتری برای توزیع در مناطق سیل زده گفت: برنامه داریم که از ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی دیگر هم آماده کنیم ولی متأسفانه استانداران هنوز اسامی استان‌هایی را که نیاز به این بسته بندی ها دارند به ما اعلام نکرده اند.

وی با اشاره به ماموریت‌هایی که بر عهده هلال احمر در مناطق سیل زده گذاشته شده بود، گفت: ۳ مأموریت هلال احمر از جمله امداد و نجات، اسکان و تغذیه در مناطق سیل زده پایان یافته است و دیگر به این سه عملیات در مناطق احتیاجی نیست.

وی در پایان گفت: اما در استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان نیاز شدیدی به کارت‌های درمانی برای درمان بیماری‌های مسری و بیماری‌هایی که با شیوع گرما رایج می‌شود، نیاز داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008411

وب گردی

وب گردی