گام نخست انقلاب تثبیت شده است/ انقلاب اسلامی هرگز زمین نمی خورد

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: انقلاب اسلامی در حالی گام دوم را برمی‌دارد که گام نخست آن تثبیت شده و دیگر امکان ندارد این انقلاب زمین بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب ظهر امروز در جمع بسیجیان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در تببین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب صادر شده از کسی است که قطعاً اعلم است و بعد از بقیه‌الله‌الاعظم(عج) روی زمین به غیر از ایشان اعلم ندیدم.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب خلاصه وجودی مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این بیانیه گام دوم انقلاب است و تفاسیری که از آن در بیرون از ایران نوشته می‌شود بسیار پرمغزتر از تفاسیر داخلی کشور ماست؛ بنابراین گام دوم انقلاب در پی راه‌اندازی حرکت جهانی است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار عنوان کرد: انقلاب اسلامی در حالی گام دوم را برمی‌دارد که گام نخست آن تثبیت شده است و دیگر امکان ندارد این انقلاب زمین بخورد.

طائب با تأکید بر اینکه در فهم بیانیه گام دوم انقلاب، عنصر اساسی درک هدف این انقلاب است، یادآور شد: در بیانیه گام دوم آمده است که این انقلاب ابرقدرت، شوروی را از بین برد و اکنون دومین به اصطلاح ابرقدرت یعنی آمریکا در حال احتضار است؛ بنابراین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مشخص کردند، همانطور که شوروی فروپاشید، آمریکا نیز در حال احتضار است.

وی با اشاره به تفاوت گام اول و دوم انقلاب اسلامی تشریح کرد: تفاوت در این است که در گام نخست فضا آماده نبود؛ این در حالی است که امروز بعد از ۴۰ سال که از وقوع انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم می‌فرمایند که ما اکنون ۱۴ میلیون متخصص در اختیار داریم.

همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی قم و بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج منطقه پردیسان قم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008445

وب گردی

وب گردی