دوره های آموزشی و مهارتی برای روابط عمومی واحدهای استان خوزستان برگزار می شود

پویا و سرزنده بودن هر سازمان در گرو داشتن یک روابط عمومی فعال و پویاست و اگر روابط عمومی ها تقویت نشوند، آن سازمان در انجام وظایف خود موفق نخواهد بود و شکست خواهد خورد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در اولین شورای اطلاع رسانی و هماهنگی روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: دانشگاه آزاد از فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود نه تنها کم نمی کند بلکه با حرکتی جهادی به مشکلات جامعه هم رسیدگی می کند و این را دانشگاه آزاد اسلامی بارها از خود نشان داده است.

حجت الاسلام فرج الله براتی در ادامه با اشاره به وظایف روابط عمومی ها در واحدهای دانشگاهی افزود: پویا و سرزنده بودن هر سازمان در گرو داشتن یک روابط عمومی فعال و پویاست و اگر روابط عمومی ها تقویت نشوند، آن سازمان در انجام وظایف خود موفق نخواهد بود و شکست خواهد خورد.

وی با اعلام اینکه روابط عمومی، یک علم و دانش است، گفت: برای ارتقای توان علمی و تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحدهای دانشگاهی خوزستان، دوره های آموزشی و مهارتی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، اطلاع رسانی، ترغیب و تبلیغ، ایجاد علاقه در کارکنان، مشارکت جویی، دغدغه داشتن برای رفع مشکلات برون و درون سازمانی و معرفی امکانات و توانمندی های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان را از مهمترین وظایف مدیران روابط عمومی ها عنوان کرد.

حجت الاسلام فرج الله براتی با بیان اینکه روابط عمومی ها مغز متفکر، کلید راه گشای سازمان، تحلیل گر و مشاور رئیس و احیا کننده روابط هستند، گفت: به صورت جدی کارهای روابط عمومی واحدهای دانشگاهی پیگیری و ارزیابی می شوند.

در ادامه ابراهیم آقاجری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد اهواز در سخنانی گفت: تفاوت دانش روابط عمومی با دیگر دانش ها، روابط انسانی است و اگر این رابطه برون و درون سازمانی کامل نباشد آن سازمان در انجام کارهای خود پیشرفت نخواهد کرد.

آقاجری افزود: تلاش برای محقق کردن شاخص های مهم سازمان و نگاه به افق های ترسیم شده، ارتباط موثر با مخاطبین دانشگاه، ارتباط دو سویه و مستمر با خبرگزاری ها و مطبوعات، برگزاری نشست های خبری، با کیفیت بودن اخبار منتشر شده، نظرسنجی و تقویت ارتباطات مردمی می تواند در پیشبرد اهداف روابط عمومی موثر باشد.

در ادامه بهمن گلابوند دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هدف از برگزاری این جلسه را برای هماهنگی و انسجام بیشتر بین مدیران و مسئولان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان عنوان کرد و گفت: این جلسات به طور منظم و مستمرو هر دو ماه یکبار برگزار خواهد شد.

گلابوند افزود: در خصوص ارتقای توان علمی روابط عمومی ها، کارگاه های آموزشی خبر نویسی، فن بیان، عکاسی و فتوشاپ برگزار خواهد شد.

در پایان اعضای شورا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه بعد از وقفه ای سه ساله خواستار تغییر چارت روابط عمومی ها و کمبود نیروی متخصص را از مهمترین دغدغه های خود اعلام کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008447

وب گردی

وب گردی