رونمایی از کتاب‌های رییس جمهور ترکمنستان در کتابخانه ملی ایران+عکس

کتاب‌های رییس جمهور ترکمنستان با حضور آتاگلدی شاه‌مراداف، وزیر فرهنگ این کشور در کتابخانه ملی ایران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، آتاگلدی شاه‌مراداف، وزیر فرهنگ کشور ترکمنستان در ادامه سلسله برنامه‌های سفر خود به ایران به منظور افتتاح هفته فرهنگی ترکمنستان در ایران، ضمن حضور در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشرف بروجردی، رییس این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که سید محمدحسین هاشمی، معاون همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رضا خانیان، رایزن فرهنگی ایران در عشق‌آباد و مدیران این سازمان حضور داشتند، ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر در خصوص مباحث مختلف فرهنگی و تعاملات در این زمینه از کتب نگارش شده توسط قربانعلی بردی محمداف، ریاست جمهوری کشور ترکمنستان با موضوع «جاده ابریشم» رونمایی شد.

بر اساس این گزارش در حاشیه این دیدار، نمایشگاه اسناد دولتی دوجانبه ایران با ترکمنستان در محل ورودی تخصصی (تالار قرآن) و در محورهای مختلف از جمله تفاهمنامه، تصویب‌نامه و ... با حضور مقامات مربوطه افتتاح شد.

در حاشیه این برنامه، از موزه میراث مستند، نسخ خطی، بخش ایران‌شناسی و اسلام‌شناسی، مخزن نشریات و کتب نفیس بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008448

وب گردی

وب گردی