بررسی فرصت‌های شغلی ایران در کشورهای همسایه

فرصت‌های کسب و کار شرکت‌های ایرانی حوزه انرژی در کشورهای همسایه در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی انرژی‌های تجدید پذیرو با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز،همزمان با برگزاری چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، فرصت‌های کسب و کار شرکت‌های ایرانی حوزه انرژی در کشورهای همسایه و میزان یارانه حامل‌های انرژی بررسی می شود.

همچنین رویکردهای پدافند غیرعامل و چالش‌های پیش روی نیروگاه‌های تجدیدپذیر، حمل و نقل پاک و فرصت های همکاری بین المللی صادرات برق از دیگر مواردی است که در این کنفرانس به آن پرداخته خواهد شد .

همزمان با برگزاری چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران، نخستین دوره جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر نیز در راستای معرفی و ارج نهادن به فعالیت های ارزنده در پیشرفت و توسعه استفاده از این انرژی ها برگزار و به برگزیدگان این جایزه اهدا می شود.

این جایزه به موفق ترین تلاش های رسانه ها،شرکت های و موسسات خارج از صنعت تجدیدپذیر، سرمایه گذاران و شرکت های EPC پروژه های تجدیدپذیر، سازمان های عمومی و دولتی، شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق استانی و شخصیت های تاثیرگذار علمی یا سیاسی سال تعلق می گیرد.

چهارمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران و نخستین دوره جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر 21 و 22 مهر ماه جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت irec.irrea.ir/fa مراجعه کنند .

انتهای پیام/

کد خبر: 1008454

وب گردی

وب گردی