به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، «سید مجید صدری» ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با استفاده از پنل کاربری مشتریان اینترنت شرکت مخابرات و همچنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰ متعلق به شرکت مخابرات ایران، تمام مشتریان میتوانند موارد مربوط به درخواستهای اینترنت و رفع نقصهای احتمالی را در کمترین زمان ممکن مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
وی افزود: به تمام مشتریان عزیز اطمینان میدهیم که با استفاده از پنل کاربری مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن به تمام درخواستهای مربوط به استفاده و پشتیبانی از اینترنت پرسرعت پاسخ های لازم و دقیق داده میشود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار داشت: مشتریان با مراجعه به پنل کاربری و ورود به بخش پشتیبانی میتوانند علاوه بر ارائه درخواستهای خود در مورد مسائل مختلف اینترنت شرکت مخابرات ایران از سابقه درخواستهای پشتیبانی خودآگاه شده و همچنین در نظرسنجی پنل کاربری مشتریان نیز شرکت کنند.
انتهای پیام/