معرفی طرح‌ و ایده‌های برتر دانش‌آموزان در حوزه فناوری اطلاعات

ایده‌های برتر دانش آموزان فناوری اطلاعات با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بررسی شد تا شاهد نبوغ این نوجوانان خلاق باشیم.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، برترین طرح ها و پروژه‌های دانش آموزان در حوزه فناوری اطلاعات در هفتمین دوره رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی در حوزه فناوری اطلاعات معرفی شدند.

از میان تیم های دانش آموزی که در این رویداد حضور داشتند، ازمجموعه‌های دانش‌آموزی «کار و مد، حس‌پلاس و سلامتی‌استپ» به واسطه طرح های خلاقانه‌شان تقدیر به عمل آمد.

در رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی در حوزه فناوری اطلاعات، پسران دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی علاوه بر حضور در کارگاه‌های کد نویسی، برنامه نویسی و خلاقیت، با چگونگی وارد شدن به حوزه کسب و کار و تبدیل ایده به محصول آشنا شدند و ایده های خود را به چالش کشیده و در این خصوص به رقابت پرداختند.

این رویداد توسط سازمان فناوری اطلاعات و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف توسعه مهارت های کلیدی و کارآفرینی در آینده دانش آموزان برگزار شد.

دانش آموزان خلاق و نوآور در این رویداد ایده های خود را ارائه کردند تا بعد از معرفی ایده ها و طرح های فناورانه خود و ایجاد کارآفرینی ایده های خود را به یک محصول تبدیل کنند و با کاربرد و نحوه تولید فناوری اطلاعات آشنا شوند.

هفتمین دوره از برگزاری این رویداد به لحاظ کمی و کیفی با نخستین دوره آن بسیار متفاوت بود و رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی طی این سال‌ها به رشد و بلوغ رسیده است.

همچنین مسئولان برگزاری این رویداد پیشنهاد آن را در سایر شهرها و مناطق ارائه کردند تا در سراسر کشور، آینده دانش آموزان به بلوغ و پیشرفت برسد.

رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی در حوزه فناوری اطلاعات ویژه دانش آموزان با هدف تقویت روحیه کارآفرینی از 25 خرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در سالن همایش شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008531

وب گردی

وب گردی