بازگرداندن راحتترحساب های کاربری هک شده اینستاگرام

اگر حساب کاربری شما در اینستاگرام هک شده این شبکه اجتماعی راهکار بهتری را برای بازگرداندن آن ارائه داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اینستاگرام فرآیند جدیدی جدید برای بازیابی حساب کاربری ارائه داده که این عمل را برای کاربران ساده تر می کند.

در حال حاضر برای بازگرداندن حساب باید منتظر ارسال ایمیل یا فرم پشتیبانی باشیم اما در رویکرد بروز شده از یک برنامه برای درخواست انواع اطلاعات (مانند آدرس ایمیل یا شماره تلفن) استفاده می شود. سپس یک کد شش رقمی به اطلاعات انتخاب شده توسط کاربر ارسال خواهد شد. بنابراین اینستاگرام جلوی هکرها را برای استفاده از کدهای ایمیل یا شماره تلفن جهت کنترل حساب کاربر از دستگاه های دیگر خواهد گرفت.

روش جدید این اطمینان را به شما می دهد که حتی با تغییر یافتن اطلاعات حساب و تماس شما توسط یک نفوذی، امکان بازیابی وجود داشته باشد.

اگرچه ویژگی قفل کردن نام کاربری اینستاگرام در اختیار تمامی کاربران اندوید و IOS قرار دارد اما هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

با این حال، هدف از فرآیند بازیابی جدید ارائه شده در اینستاگرام کاملا روشن است. این شبکه اجتماعی امیدوار است که کاربران، به جای آن که به تیم امنیتی متکی باشند و در نهایت بتوانند در داخل نرم افزار حساب خود را بازیابی کنند.

این کار باعث جلوگیری از هک شدن حسابها نمی‌شود اما عاملانی که امیدوارند از آسیب پذیری‌های موجود در روش بازیابی فعلی استفاده کنند را دلسرد می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008569

وب گردی

وب گردی