امکانات دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای حوزه ورزش به کار گرفته می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شورای عالی ورزش با حضور متخصصان و کارشناسان ورزش در سطح کشور تشکیل شده تا رویکردها و مسائل راهبردی این حوزه به درستی تبیین شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اولین جلسه شورای عالی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی و اعضای شورا برگزار شد.

دکتر کلانتری در این جلسه با بیان اینکه اقدامات بسیار مهمی در حوزه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای رشته‌ها، دانشکده‌ها و فضاهای خوبی در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش است که این امکانات می تواند برای ارتقای بیشتر حوزه ورزش مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: این شورا با حضور متخصصان و کارشناسان ورزش در سطح کشور تشکیل شده تا رویکردها و مسائل راهبردی این حوزه به درستی تبیین شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه سیاست‌گذاری های جدی در حوزه آموزش و پرورش شروع کرده است، گفت: ظرف یک سال گذشته 200 مدرسه توسط این دانشگاه ساخته شده و قرار است این تعداد افزایش یابد. همچنین راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی، تحول در حوزه کشاورزی، ایجاد دانشگاه های جوار صنعت و تدوین و اجرای برنامه‌ آمایش سرزمینی از دیگر برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این نشان می دهد که این دانشگاه به سمت تحول حرکت می کند تا یک دانشگاه نسل جدید در کشور شکل بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008576

وب گردی

وب گردی