عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد رئیس نظام دامپزشکی استان اصفهان شد

غلامرضا قلمکاری دانشیار عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، به عنوان رئیس چهارمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان، غلامرضا قلمکاری دانشیار عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، به عنوان رئیس چهارمین دوره شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان انتخاب شد.

قلمکاری در مراسم معارفه خود ضمن تشکر از حضور مسؤولین نظام دامپزشکی کشور و جامعه دامپزشکان استان گفت: از تمام کسانی که در این برنامه شرکت کردند تشکر می کنم و امیدوارم که خداوند یاری کند تا خادم خوبی باشیم و از همه دست یاری می طلبم.

رئیس نظام دامپزشکی استان اصفهان ابراز کرد: باید برای خانواده بزرگ دامپزشکی استان قانون را ملاک قرار دهیم و اقدام فراقانونی نداشته باشیم و بتوانیم با عملکرد صحیح در راستای ساختن خانه دامپزشکان جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

قلمکاری با تجلیل از خدمات و زحمات پیشکسوتان این صنف افزود: در پیشبرد امور، انتقاد سازنده امر پسندیده ای است اما باید اول بنای همکاری داشت و بعد انتقاد. چرا که انتقاد صرف، پسندیده نیست.

غلامرضا قلمکاری در پایان این مراسم با بیان اهداف پیش رو، گفت: از همگان می خواهم با همدلی و وحدت رویه در راستای ارتقاء جایگاه دامپزشکی قدم برداریم تا بتوانیم خانه دامپزشکی را با کمک یکدیگر بسازیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008593

وب گردی

وب گردی