ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در نشست برهان آغاز شد+ جزئیات

دفتر تحکیم وحدت در فراخوان‌هایی از دانشجویان دعوت کرد در سلسله نشست‌های برهان حضور یابند، دانشجویان علاقه‌مند تا 20 تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه برهان ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دفتر تحکیم وحدت چند سالی است که ذیل رویکرد محتوایی و مشارکت، سلسله نشست‌های برهان را برگزار می‌کند. براساس این گزارش، در فراخوان‌هایی از دانشجویان برای حضور در سلسله نشست‌های برهان دعوت کرده ‌است. دانشجویان علاقه‌مند تا 20 تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه برهان ارسال کنند.

برهان عمومی

فراخوان شرکت در نشست برهان عمومی با شعار «جایگاه آرمان آزادی در منظومه مردم سالاری دینی» اعلام شده است.

دانشجویانی که داوطلب شرکت در نشست برهان و اخذ سخنرانی هستند باید چکیده مطلب خود را در موضوعات راه‌ها و ابزار تعیین حق سرنوشت برای مردم در حاکمیت اسلامی، چگونگی تعریف اصلاح امر به معروف و نهی از منکر در تحقق آزادی های سیاسی و اجتماعی در جامعه، چیستی محدودیت های آزادی در عرصه‌های بیان اندیشه اجتماعی اقتصاد در منطقه اسلامی و نقش نهادهای سیاست‌گذار در مدرسه، دانشگاه و حوزه در تعریف آزادی های اجتماعی سیاسی اسلامی، نقش تشکل‌های دانشجویی در مقایسه با مساجد، رسانه ها و احزاب در استیفای آزادی مشروط را ارسال کنند.

برهان فرهنگی

فراخوان شرکت در نشست برهان فرهنگی با شعار «جوانان، چالش‌ها و دانشگاه اسلامی» اعلام شده است. دانشجویان که داوطلب شرکت در نشست برهان و اخذ سخنرانی هستند باید چکیده مطلب خود را در موضوعات چرایی نرسیدن علوم انسانی اسلامی از مرحله تئوری و عمل، آسیب‌شناسی، ناکارآمدی خدمات مراکز مشاوره دانشجویی به دانشجویان در دانشگاه‌ها، آسیب‌شناسی نقش تربیتی استادان، بررسی تطبیقی پوشش دانشجویان در دانشگاه‌های جهان اسلام و ارائه مدل صحیح پوشش در دانشگاه اسلامی، مدل معروف و نهی از منکر در دانشگاه و سرمایه های فرهنگی و فرمانده در دانشگاه در ایجاد نشاط ارسال کنند.

برهان زنان

فراخوان شرکت در نشست برهان حوزه زنان با شعار «زنان و مجلس شورای اسلامی» منتشر شده است. دانشجویان که داوطلب شرکت در نشست برهان و اخذ سخنرانی هستند باید چکیده مطلب خود را در موضوعات بررسی وضعیت زنان در مجالس کشورهای جهان به همراه شناسایی نقاط قوت و ضعف، بررسی منظومه فکری رهبر و امام خمینی(ره) در رابطه با حضور زنان در مناسبات سیاسی، بررسی ابزارهای مجلس شورای اسلامی در تحقق مطالبات زنان و ارائه مدل پیشنهادی برای پیگیری، اثر مطالعه و بررسی جایگاه و عملکرد فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به همراه آسیب‌شناسی، تاریخچه حضور نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی و افزایش سطح کمی و کیفی و چگونگی افزایش حضور و اثرگذاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بررسی و راهکارهای حضور درصدی با ارائه مدل جایگزین ارسال کنند.

برهان سیاسی

فراخوان شرکت در نشست برهان سیاسی با شعار «بررسی و نقد بسترهای اعتراض مدنی به عنوان وجهی از مشارکت مردمی؛ صدای یک معترض» منتشر شده است. دانشجویان که داوطلب شرکت در نشست برهان و اخذ سخنرانی هستند باید چکیده مطلب خود را در موضوعات مقایسه تطبیقی جایگاه اعتراضات مردمی در حکومت حضرت علی و ولایت فقیه در دوران معاصر، ساختارهای قانونی وجود برای بیان اعتراض، طرح راهکار مناسب در ارتباط و اغناء معترضین با نگاه به یک نمونه موفق اجرا شده در تجربه جهانی تاریخی، تجلیل اعتراضات 9 دی ۹۶ ریشه ها و پیامدهای آن و بررسی نحوه برخورد حکومت و اخترشناسی تحلیل اعتراضات فرانسه ریشه و پیامدهای آن و بررسی نحوه برخورد حکومت با معترضان ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008673

وب گردی

وب گردی