حمایت از طرح های خلاق و فناورانه حوزه دریا

یکی از ماموریت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از ایده های نوآورانه و خلاقانه متخصصان و فناوران کشور است. در همین راستا ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری از ایده های خلاقانه اساتید دانشگاهی در حوزه دریایی حمایت می کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گروه دریایی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری حمایت از فعالیت‌های علمی و فناورانه اساتید دانشگاهی در حوزه علوم و فناوری‌های دریایی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری در اجرای این طرح، تلاش کرده است تا حد امکان ارتباط ستاد با دانشگاه‌ها را تقویت کند و از مراکز علمی به‌ عنوان اهرم اصلی توسعه فناوری‌ها استفاده و حمایت کند.

در همین راستا گروه توسعه فناوری‌های دریایی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت از اساتید دانشگاهی برجسته فعال در نقشه راه فناوری‌های دریایی برنامه‌های مختلفی را اجرایی کرده است که از آن جمله می توان به «حمایت از چاپ مقالات ISI در مجلات برتر حوزه مهندسی دریا»، «حمایت از فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت ویژه اساتید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در حوزه علوم و فناوری‌های دریایی» و «حمایت از طرح تحقیقاتی پسادکتری» اشاره کرد.

همچنین حمایت از «طرح پژوهشی اساتید»، «رساله دکتری» و «حمایت از چاپ کتب تخصصی در حوزه علوم و فناوری‌های دریایی» از دیگر حمایت های در نظر گرفته شده در این طرح است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008676

وب گردی

وب گردی