درآمدزایی دانشگاه باید علمی و مبتنی بر روش‌های نوین باشد

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه درآمدزایی دانشگاه باید علمی و مبتنی بر روش‌های نوین باشد گفت: با وجود نگاه عمیق و و راهبردی می‌توان انتظار پیشرفت داشت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز٬ حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پنجمین اجلاس اداری دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد شیراز برگزار شده است، اظهار کرد: نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه علمی کشور ارزشمند بوده است. گاهی انتقادها این ذهنیت را ایجاد می‌‌کند که هیچ نقطه مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد، در صورتی که اصلا این‌گونه نیست و مدیریت و رویکرد جدید دانشگاه می‌تواند این ذهنیت را تغییر دهد و نقص‌ها را جبران کند تا جایگاه دانشگاه بیش از پیش ارتقا یابد.
وی افزود: دانشگاه‌های کشور باید برای مشکلات کشور راه‌حل ارائه دهند حال آنکه برای اداره خودشان هم دچار مشکل هستند و این فاصله و نقیصه باید در گام دوم انقلاب جبران شود تا به جایی برسیم که دنیا را برپایه نظریات حوزه و دانشگاه اداره کنیم. این افقی است که باید به آن بیندیشیم.

دژکام با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به فعالیت علمی به صورت ویژه نگاه شده است ادامه داد: حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی به تمام کسانی که دغدغه آموزش عالی دارند این‌ نوید را می‌دهد که تحولاتی در این دانشگاه رخ می‌‌دهد.

امام جمعه شیراز در پایان با بیان اینکه درآمدزایی دانشگاه باید علمی و مبتنی بر روش‌های نوین باشد گفت: با وجود نگاه عمیق و و راهبردی می‌توان انتظار داشت پیشرفت حاصل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008683

وب گردی

وب گردی