56 رشته دکتری پیش روی داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در سال جدید تحصیلی پذیرای داوطلبان ورود به دانشگاه با56 رشته تحصیلی در مقطع دکتری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: این واحد به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در مرکز کشور با داشتن 10دانشکده مصوب و برخورداری از زیرساخت‌های آموزشی پژوهشی پیشرفته و استاندارد، استادان و اعضای هیات علمی توانمند، بویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی پذیرای داوطلبان در 56 رشته درمقطع دکتری است.

دکترامیررضا نقش افزود: برنامه‌ریزی دقیق در چشم‌اندازی بلندمدت دردانشگاه را مورد تأکید قرارداد و گفت: ارتقای سطح کیفیتآموزشی، به‌روز بودن تجهیزات آزمایشگاهی و امکانات کارگاهی، گستردگی فضای آموزشی، تحقیقاتی و رفاهی دانشجویان، وجود امکانات کتابخانه‌ای بی‌نظیر در منطقه غرب آسیا و سایر امکانات مورد نیاز یک دانشگاه، این واحد دانشگاهی با کسب امتیازهای لازم به عنوان واحد جامع مستقل معرفی و افتخاری دیگر را به روزشمار افتخارات واحد نجف‌آباد افزوده است.

وی با بیان اینکه امروز درصد زیادی از جوانان کشور از مسیر دانشگاه عبور می‌کنند و تحصیلات دانشگاهی دارند گفت: باید در مقاطع تحصیلات تکمیلی بویژه مقطع دکتری سطح پژوهش را ارتقاء و فعالیت‌های نوآورانه و دانش‌بنیان را گسترش دهیم و پایان‌نامه‌های دانشجویان را به سمت حل نمودن مشکلات ومسائل صنعت وجامعه سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت آموختن علم و تنوع در رشته‌های تحصیلات تکمیلی وبه خصوص رشته های دکترا خطاب به داوطلبان این مقطع تحصیلی گفت: اکنون شرایط به گونه‌ای است که جامعه دانشگاهی می‌تواند به همه نیازهای بخش صنعت به صورت علمی و کاربردی پاسخ داده و مشکلات آنان را برطرف سازد. در این میان اعتماد بخش صنعت به دانشگاه، حلقه مفقوده این ارتباط بوده که واحد نجف‌آباد کوشیده با بستر سازی مناسب، ارتباط لازم با بخش صنعت را برقرار کند که این تلاشها تا کنون نتایج خوبی در بر داشته است.

وی درپایان گفت: این دانشگاه تلاش دارد با برطرف‌کردن موانع ارتباط دانشگاه با صنعت و جوامع کاری برون‌دانشگاهی، زمینه استفاده از ظرفیت‌های متقابل را برای طرفین افزایش دهد. برقراری ارتباط بین آموزش‌های دانشگاهی و نیازهای بازار کار و تلاش برای کاهش مشکلات دانشجویان در زمینه اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی از دیگر محورهای فعالیت های این دانشگاه است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1008714

وب گردی

وب گردی