پرونده الکترونیک سلامت را به سرانجام رساندیم

وزیر بهداشت گفت: پرونده الکترونیک سلامت را به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های نظام سلامت به سرانجام رسانده ایم که با حضور رییس جمهور افتتاح می شود و در مرحله بعد نیز پزشکی خانواده و نظام ارجاع را راه اندازی می کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز ، دکتر سعید نمکی در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر زاویه از توابع زرندیه، با اشاره به اجرای طرح عاری از پوسیدگی دندان، گفت: با اقدامات پیشگیرانه، دندان های یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز مقطع ششم ابتدایی، عاری از پوسیدگی می شود و در حال راه اندازی ۴۰۰ خانه بهداشت عشایری هستیم.

وزیر بهداشت: امسال پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۸۵ و ۹۰ درصد را تکمیل می کنیم

وی ضمن تاکید بر تامین داروهای اساسی مورد نیاز، یادآور شد: مردم حداقل تا پایان سال چیزی به نام کمبود دارو و تجهیزات پزشکی نخواهند داشت. همچنین ماندگاری تیم پزشکی در مناطق محروم، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و کاهش پرداختی از جیب مردم، مورد توجه وزارت بهداشت است.

وزیر بهداشت در خصوص برنامه وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت گفت: امسال پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۸۵ و ۹۰ درصد را تکمیل می کنیم و به جز مواردی که از قبل مصوب و بودجه آن تامین شده باشد، پروژه جدیدی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008773

وب گردی

وب گردی