۳۱ خردادماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در پردیس های ارس و کیش دانشگاه تهران

زمان ثبت‌نام الکترونیکی مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تا روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸، تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران درخصوص تمدید زمان ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری از طریق شیوه نامه اختصاصی پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس، برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اطلاعیه ای صادر کرد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شرکت کننده در آزمون‌های اختصاصی کارشناسی ارشد و دکتری از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس‌های بین المللی کیش و ارس تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا برای ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است: داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس‌های بین المللی کیش Kish.ut.ac.ir و ارس Aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

در این اطلاعیه آورده شده است: تمام داوطلبین موظف هستند در تاریخ‌های مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام کرده و با در دست داشتن تأییدیه ثبت نام الکترونیکی برای انجام مصاحبه به پردیس مربوطه مراجعه کنند. در غیر این صورت از انجام مصاحبه محروم خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008778

وب گردی

وب گردی