دشمنی که به مرزهای کشور تعرض کند نابود می شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در سحرگاه امروز، گفت: هر دشمنی که به مرزهای کشورمان تعرض کند به وی امان نداده و نابود می شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، سردار حسین سلامی ظهر امروز در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج اظهار داشت: همه شما شنیدید که سحرگاه امروز یک هواپیمای بدون سرنشین کشور آمریکا در حین ورود به آسمان کشورمان سرنگون شد.

وی گفت: این منش و روش اصلی ملت ایران در راستای مقابله و برخورد با دشمنان است و سرنگون کردن هواپیمای آمریکا یک پیام آشکار، واضح و روشن داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اقدام ثابت کرد که مدافعان مرزهای جمهوری اسلامی ایران در مقابل هر گونه تعرض بیگانگان به این سرزمین عکس العمل و واکنش قاطع و کوبنده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مرزهای کشور برای ما یک خط قرمز است، افزود: هر دشمنی که به سرزمین ما تعرض کند نابود می‌شود و این پیام واضح سربازان این نظام و انقلاب است و احترام به تمامیت ارضی و منافع حیاتی ملت ایران یک اصل مهم برای ما به شمار می‌رود.

بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم

سردار سلامی افزود: ملت ایران بنای جنگ با هیچ کشوری را نخواهد داشت ولی با تمام قدرت و توان از مرزها دفاع می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران اقلاب اسلامی گفت: کردستان سرزمین مردمانی آزاده، سلحشور، رشید، حماسه آفرین، دلاور، باوفا و فداکار و کردستان سرزمین هنر مقاومت است.

سردار سلامی اظهار داشت: کردستان مظهر ایستادگی و پایداری ملت ایران است و می‌توان در کنار دزفول قهرمان، کردستان را نیز پایتخت ایستادگی و ثبات قدم ملت ایران نام نهاد.

وی با بیان اینکه کردستان نگین درخشانی است در نگین انگشتری کشور بزرگ ایران، افزود: مردمان این سرزمین با فرهنگی غنی صاحب ادب عمیق و ژرف و ایمانی مستحکم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردمان کردستان ستایش برانگیز و احسان برانگیزند و سرشار از عاطفه هستند، اینجا روح فداکاری و صفا همیشه جاری است و ۵۴۰۰ شهید گلگون کفن در این سرزمین بزرگ نشان از وفاداری این مردم به نظام است.

سردار سلامی یادآور شد: هر جامعه‌ای که بخواهد ثابت کند به آنچه که دارد وفادار است، حاضر بوده برای آن جان خود و فرزندانش را فدا کند و پیشمرگان مسلمان کرد نشانه‌های واضحی از میل به جاودانگی مردم این خطه هستند.

کردستان نماد روح مقاومت است

وی با بیان اینکه اینجا دیار آگاهی‌ها و سرزمین شهیدان بزرگ است، بیان کرد: نقش زیبای جاودانگی در قامت پرشکوه ملت ایران در کردستان به تصویر کشیده شده است و شهیدان ما در هر نقطه‌ای از این کشور که هستند، نشانه‌های عزت ما، سمبل‌های افتخار ما و بیان کننده استحکام ایمان و درخشش روح مقاومت هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز هر آنچه که ایران را در جهان با آن می‌شناسند میراث جاودان صدها هزار شهید و خون شهدا است و در این سرزمین ۲۰ هزار جوان خوابیده است تا نخل انقلاب و اسلام در این سرزمین استوار بماند.

سردار سلامی اظهار داشت: کردستان و مردمانش افتخار ملت ایران و کردها اصیل‌ترین قوم ایران هستند و در شکل دهی به تمدن عظیم ما نقش گسترده‌ای داشته‌اند و این سرزمین سال هاست مورد طمع جهان خواران غرب و استکبار جهانی بوده است.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند کردستان را پایگاه و سکوی پرتابی برای شکستن وحدت ملی امت اسلامی قرار دهند اما شعور، آگاهی، ایمان و روح حماسه آفرینی مردمان کرد در پیوند با همه مردم ایران اجازه نداد این توطئه شوم شکل گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایادی دشمن و مزدوران آمریکا می‌خواستند سرزمین کردستان را میدان جنگ کنند و امنیت را از مردمان ما بگیرند اما جوانان برومند ایران و پیشمرگان مسلمان ایستادند و این سرزمین را قتل گاه دشمنان غربی و رژیم بعث کردند.

سردار سلامی یادآور شد: اینجا نقطه وحدت امت اسلام و ملت ایران است و کردستان سرسبز، ایمن و سربلند در حال پیشرفت می‌درخشد و جلوه‌های پیشرفت در آن نمایان است و نظام تصمیم گرفته است اینجا را به نقطه‌ای امن و پیشرفته در جهان تبدیل کند.

وی بیان کرد: ما از تاریخ سختی عبور کرده‌ایم و با دشمنان بزرگی درگیر بوده‌ایم و سناریوهای سخت و سهمگین استکبار برای از بین بردن استقلال این ملت و برای تسلیم کردن ملت ایران در طول تاریخ ۴۰ ساله را دیده‌ایم.

نتیجه مذاکره شکست است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضوع مذاکره و دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: نتیجه مذاکره شکست است چرا که دشمن فکر می‌کند از قدرت ایستادگی خود پایین آمده‌ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه در این مذاکره شکوه و عظمت رهبری را دیدیم که چگونه با منطق و شجاعت پیام ملت ایران را بیان کردند، اظهار داشت: نتیجه مذاکره هر چه که باشد شکست محسوب می‌شود چرا که دشمن سعی می‌کند در این مذاکرات فشار را بیشتر کرده تا ما مطیع آنان شده و از مواضع خود کوتاه بیاییم.

وی با بیان اینکه ما بنای جنگ با هیچ کشوری را نداریم اما برای جنگ کاملاً آماده‌ایم، افزود: امروز ملت مسلمان ما به خصوص فرزندان این سرزمین و پیشمرگان و مردان مجاهد کرد و رزمندگان نیروی زمینی ما از امنیت، آبرو و نوامیس مردم ایران دفاع می‌کنند و قدرت ملت ایران قدرتی آزموده شده در جهان است و همه باید با محاسبات دقیق به این قدرت نگاه کنند.

کد خبر: 1008794

وب گردی

وب گردی