محل نگهداری خودروهای کلاسیک آتش گرفت/مالک ساختمان فوت کرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره به آتش سوزی در محل نگهداری ۹ خودروی کلاسیک گفت: مالک این ساختمان در آتش سوزی فوت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران،‌ در خصوص وقوع یک فقره آتش‌سوزی گفت: در ساعت 12 و 23 دقیقه ظهر امروز وقوع یک فقره آتش‌سوزی در منطقه امین‌آباد به سامانه 125 آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: در اعلام اولیه به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی عنوان شده بود یک منزل مسکونی دچار حریق شده است که بلافاصله ماموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه به همراه وسایل و تجهیزات لازم به محل حادثه مراجعه کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران افزود: با حضور ماموران در محل وقوع حادثه مشاهده شد در یک منزل مسکونی که دارای یک زیرزمین به وسعت 150 متر مربع بود، مالک محل اقدام به برپایی یک کارگاه مکانیکی و محل نگهداری 9 دستگاه خودروی کلاسیک قدیمی کرده است.

ملکی گفت: مشخص شد این محل دچار حریق شده است که مالک و دو فرزندش در محل آتش‌سوزی مشغول کار بودند که به یک باره آتش‌سوزی رخ می‌دهد و تمام خودروها کاملا شعله‌ور بودند.

وی افزود:‌ آتش به دلیل وسعت زیاد در حال سرایت به طبقات بالای ساختمان بود و این در حالی بود که پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو نفر از این افراد توانسته بودند از محل آتش خارج شوند اما پدر این دو نفر در آتش گرفتار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: مالک که فردی 50 ساله بود نتوانسته بود از میان آتش خارج شود که آتش‌نشانان برای نجات وی بلافاصله با بهره‌گیری از تجهیزات لازم اقدام به خاموش کردن آتش و همچنین ورود به زیرزمین کردند.

ملکی گفت:‌پس از دقایقی این فرد توسط ماموران سازمان آتش‌نشانی از زیرزمین خارج شد و به ماموران اورژانس تهران تحویل داده شد اما متاسفانه فوت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌ پس از خاموش شدن آتش محل وقوع حادثه به کارشناسان سپرده شد تا علت وقوع حادثه مشخص شود.

وی از شهروندان تقاضا کرد تا با چنین اقداماتی (نگهداری خودروهای کلاسیک و اقدام به تعمیر آنها کردن) ریسک وقوع آتش‌سوزی در ساختمان‌های مسکونی را بالا نبرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008854

وب گردی

وب گردی