شرایط صدور مجوز خروج دانشجویان مشمول برای سفر به عتبات

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان روند صدور مجوز خروج از کشور برای دانشجویان مشمول متقاضی سفر عتبات را اعلام کرد.

محمد زارع در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در زمینه قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان گفت: همان طور که می‌دانید قرعه کشی بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان 30 خرداد انجام و نتایج آن نیز در سایت لبیک اعلام شد.

وی ادامه داد: در این دوره حدود 350 کاروان به عتبات اعزام می‌شوند که 268 کاروان هوایی و 82 کاروان زمینی است، دانشجویان دختر از 27 تیر تا اول شهریورماه و دانشجویان پسر از اول شهریور تا 15 مهرماه به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: دانشجویانی که به عنوان زائر اصلی اعلام شده‌اند، باید نسبت به نهایی کردن ثبت‌نام در سامانه عتبات به مدت یک هفته اقدام کنند، در غیر این‌ صورت دانشجویان ذخیره جایگزین آن‌ها خواهند شد.

وی بیان کرد: زائران اصلی و ذخیره می‌بایست بعد از مشاهده نتایج، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام و مدارک مورد نیاز را آماده و به شوراهای استانی خود تحویل دهنند.

زارع در ادامه با اشاره به واریز وام عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: دانشجویان پس از تکمیل فرایند ثبت‌نام خود در سامانه لبیک به شعبات بانک عامل معرفی می‌شوند و پس از ارائه کامل مدارک، وام به مدت یک هفته به حساب دانشجو واریز خواهد شد.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره روند صدور مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول متقاضی سفر عتبات یادآور شد: دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند، اگر در قرعه‌کشی انتخاب شوند تنها با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل و تعهدنامه محضری می‌توانند برای زیارت عتبات اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی پس از ثبت‌نام نهایی باید مدارک لازم را به استان محل تحصیل خود ارائه دهند تا روند صدور مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی آغاز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008882

وب گردی

وب گردی