برگزاری نخستین نشست مدافعان فرهنگی حرم/ رونمایی از کتاب سیدحسن نصرالله

نخستین نشست «مدافعان فرهنگی حرم» با هدف مدون‌سازی و بررسی چگونگی فعالیت‌های فرهنگی در سوریه با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری و علی جهانشاهی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با گذشت بیش از ۷ سال از حضور مستشاری ایران در بحران سوریه و تقدیم بیش از ۲۰۰۰ شهید مدافع حرم در راه دفاع و حفاظت از حریم اسلام و اهل بیت(ع)، دوران اندیشیدن به سوریه پساداعش عملاً آغاز شده است.

نگاهی به همکاری گسترده ایران و سوریه در محور مقاومت و ضرورت تقویت این فرهنگ و تقویت همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی با سوریه پسابحران و نگاهی به تجربه ناکام در همکاری‌های فرهنگی در بوسنی این نگرانی وجود دارد که دشمنان مقاومت اینبار در پوشش دوستان ظاهر شوند تا بتوانند آنچه را که در میدان جنگ از دست دادند از طریق فعالیت‌های فرهنگی در شرایط صلح پیدا کنند.

واحد بین‌الملل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قصد دارد به منظور مدون‌سازی و بررسی ظرفیت‌ها و چالش‌ها و چگونگی فعالیت‌های فرهنگی در سوریه اقدام به برگزاری سلسله جلساتی با عنوان «مدافعان فرهنگی حرم» نماید.

نخستین جلسه این نشست، سوم تیر‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا زائری(محقق و پژوهشگر) و علی جهانشاهی (فعال فرهنگی در سوریه) از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در حسینه هنر واقع در خیابان انقلاب خیابان ۱۶ آذر نبش خیابان نصرت پلاک ۶۰ برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم همچنین از کتاب «چرا سوریه؟» شرح مزجی سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله با حضور مترجم اثر رونمایی به عمل خواهد آمد.

حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008916

وب گردی

وب گردی