سازمان سنجش تلگرام و اینستاگرام ندارد

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای به داوطلبان آزمون سراسری سال 98 هشدار داد و اعلام کرد هیچ فعالیتی در شبکه‌های تلگرام و اینستاگرام ندارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای به داوطلبان آزمون سراسری سال 98 هشدار داد.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: با نزدیک شدن به برگزاری آزمون سراسری در روزهای پنج‌شنبه 13 و جمعه 14 تیرماه سال 1398 مشاهده می‌شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی و با ادعای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

سازمان سنجش از داوطلبان و خانواده‌های آنها درخواست کرده در نهایت هوشیاری و مراقبت از گرفتار شدن در دام این شیادان، هرگونه خبر مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن‌های 36182152-026 و 36182151-026 و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده است: مشاهده شده برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار جهت جلب اعتماد داوطلبان و خانواده‌های آنها با جعل عنوان و آرم سازمان سنجش آموزش کشور در کانال‌های اطلاع رسانی شبکه‌های مجازی اقدام به فعالیت می‌کنند. بدین‌وسیله به داوطلبان اعلام می‌دارد این سازمان هیچ‌گونه فعالیتی در کانال‌های اطلاع‌رسانی (تلگرام، اینستاگرام و غیره) ندارد و داوطلبان جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه‌های صادره می‌توانند از طریق سایت سازمان، نشریه پیک سنجش یا کانال‌های اطلاع‌رسانی داخلی به آدرس‌های پیام‌رسان سروش: http://sapp.ir/sanjeshprnoet، پیام‌رسان آی‌گپ: http://profile.igap.net/prnoetir، پیام‌رسان گپ: http://gap.im/prnoetir، پیام‌رسان بله: @prnoetir، پیام‌رسان ایتا: http://eitaa.com/prnoetir، اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008918

وب گردی

وب گردی