مراسم بدرقه دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد با حضور وزیر ورزش و وزیر علوم

مراسم بدرقه کاروان ایران برای مسابقات یونیورسیاد، فردا ( 2 تیرماه) با حضور وزیر ورزش و وزیر علوم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد 2019 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ وزیر ورزش و جوانان؛ رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و ورزشکاران فردا یکشنبه( 2 تیرماه)ساعت 10 تا 12 در وزارت علوم برگزار می‌شود.

در این مراسم از دانشجویان به دلیل حضور طولانی مدت در اردوها جهت آمادگی برای حضور در این مسابقات تقدیر خواهد شد و ملی پوشان با آمادگی بیشتری عازم ایتالیا می‌‌شوند.

مسئولان درحال رایزنی هستند تا وزیر ورزش هم در این مراسم شرکت کند و دانشجویان هدایای خود را از مسعود سلطانی‌فر دریافت کنند.

علیرضا مرادی مدیر روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی درباره برگزاری آیین بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد 2019 در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: وزیر ورزش و جوانان به این مراسم دعوت شده و به احتمال زیاد در آیین بدرقه کاروان ورزشی ایران شرکت می‌‌کند.

وی افزود: فردا به صورت نمادین مراسمی برگزار می شود تا از دانشجویان تقدیر شود و با انگیزه و آمادگی بالا راهی مسابقات یونیورسیاد 2019 شوند.

گفتنی است، تیم‌های ملی دانشجویان کشورمان در 4 رشته ورزشی تکواندو (مبارزه و پومسه )، تیراندازی با کمان (کامپوند )، تیراندازی در دو بخش دختران و پسران و والیبال پسران در رویداد مذکور شرکت خواهند داشت.

سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از 12 تا 23 تیرماه در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008921

وب گردی

وب گردی