بازی رسانه‌ای جنگ برای نشاندن ایران به میز مذاکره است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: ایران با هدف‌گیری و نابودی یکی از پیشرفته‌ترین ابرازهای نظامی آمریکا توان دفاعی خود را به رخ همگان کشید.

علی طلوعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه اساس و رویکرد جمهوری اسلامی ایران در جهان دفاعی است، گفت: همان‌گونه که دولتمرادان و مسئولان نظام بارها تاکید کرده‌اند ایران قصد تهاجم به هیچ کشوری را ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی ایران تصریح کرد: نه تنها آمریکا بلکه هر کشور دیگری که حتی فکر تهاجم به ایران را در سر پرورش دهد و به حاکمیت کشور تعدی کند، این حق را برای خودمان قائل هستیم که با قدرت از کشور دفاع و متجاوز را از مرزهایمان بیرون کنیم.

وی اضافه کرد: پهپاد آمریکایی وارد حریم سرزمینی ایران شد و انهدام آن اقدامی کاملا هوشمندانه از سوی مسئولان بود در این موضوع هیچ شک و حرفی وجود ندارد.

طلوعی با بیان اینکه اجازه دخالت و تجاوز به هیچ بیگانه‌ای را نخواهیم داد، گفت: انهدام پهپاد آمریکایی توسط سربازان انقلاب باعث حیرت دشمنان جمهوری اسلامی در خارج و برخی افراد و جریانات خاص در داخل کشور شده‌ است؛ زیرا گمان نمی‌کردند توان دفاعی جمهوری اسلامی تا این حد پیشرفته و قدرتمند باشد.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ایران با هدف‌گیری و نابودی یکی از پیشرفته‌ترین ابرازهای نظامی آمریکا توان دفاعی خود را به رخ همگان کشید.

وی میدان جنگ رسانه‌ای را نشانه استیصال دشمن دانست و گفت: توییت‌های ترامپ و تهدید کردن ایران به حمله نظامی در فضای مجازی بیشتر بازی رسانه‌ای و سیاسی علیه ایران و نشانه ضعف دشمن در دنیای حقیقی در برابر ایران است.

طلوعی بازی سیاسی تهدید به جنگ را نشانه درخواست آمریکا برای بازگرداندن ایران به میز مذاکره دانست و گفت: بعد از سفر بی‌حاصل آپه نخست وزیر ژاپن به ایران و جواب قاطعانه و هوشمندانه رهبری، آمریکا برای نشاندن ایران بر سر میز مذاکره و اینکه مجدداً امتیازاتی را از ایران طلب کند تا زمینه‌ساز استفاده داخلی دولت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پیامد دفاع ایران از مرزهای خود را نشانه صلح‌دوستی در منطقه توصیف کرد و گفت: توان نظامی ایران باعث سرافرازی و خوشحالی هر فرد آزاده‌ای در جهان می‌شود؛ زیرا پرچم مقابله با استکبار و ظلم را در جهان را برافراشته‌ایم و زیر بار ستم‌گری نخواهیم رفت.

وی خاطرنشان کرد: البته افراد و حاکمان کشورهای اسلامی آمریکایی که دنباله‌رو آمریکا هستند؛ طبیعتاً از توان دفاعی و نظامی بالای ایران ناراحت و خشمگین هستند و ترسیده‌اند که اگر روزی دست از پا خطا کنند با جواب قاطع و مستحکمی از سوی ایران مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008924

وب گردی

وب گردی