گسترش همکاری علمی دانشگاه شهیدبهشتی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران

دانشگاه شهید بهشتی و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه شهید بهشتی، با حضور مدیرعامل و قائم مقام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، و معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه، تفاهم نامه همکاری آموزشی، تحقیقاتی و فناوری میان دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی بابک شکری، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی دکتر نورالله بیرانوند، معاون تأمین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران امضا و مبادله شد.

هدف از این تفاهم‌نامه استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان‌یافته بین شرکت راه‌آهن و دانشگاه شهید بهشتی به‌منظور برطرف کردن نیازهای متقابل تعریف شده است.

همچنین در این نشست، ضمن ارائه سوابق و تجربیات همکاری آموزشی و پژوهشی و همچنین پروژه های در دست انجام با بخش‌های مختلف دانشگاه، طرفین بر گسترش و تعمیق همکاری‌ها با انعقاد این تفاهم‌نامه، تأکید و ابراز امیدواری کرده و مقرر شد ساز و کار منسجم‌تری در این چارچوب شکل گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008930

وب گردی

وب گردی