دانشگاهیان باید با تکیه بر توان استادان متعهد، برای حل مسائل  کشور گام بردارند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین گفت: دانشگاهیان باید با استفاده از توان علمی استادان متخصص و متعهد برای برخورد عالمانه با مسائل و رفع مشکلات کشور گام بردارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ورامین، حامد زارعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با گرامیداشت سالروز عروج عاشقانه شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید از این شهید فرزانه به‌عنوان اسوه مقاومت و ایستادگی یاد و اظهار کرد: شهید چمران بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی و شاگرد نمونه مکتب اهل بیت(ع) بود که کلمات و معیارهای دنیوی از توصیف شخصیت برجسته‌اش عاجز و ناتوان است.

وی با اشاره به حسن انتخاب نامگذاری روز شهادت این حکیم و عارف وارسته به‌عنوان روز بسیج اساتید اظهار کرد: بسیج اساتید در دامان تعالیم اسلامی و رهنمودهای ولایی به‌عنوان موتور پیشران جامعه به حراست از دستاوردها و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی می‌پردازد.

عضو سازمان بسیج اساتید کشور با تأکید بر اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: امروز رسالت استاد تراز انقلاب اسلامی عبارتست از ترویج و تزریق روحیه امید به آینده و تقویت تحول‌آفرینی سازنده در نسل جوان است که در این بیانیه به‌عنوان میدان‌داران اصلی از نقش ویژه‌ای برخوردارند.

زارعی درگیرشدن دانشگاه‌ها با مسائل کشور را از مهم‌ترین انتظارات مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد: حضرت آقا در دیدارهای اخیر خود با جامعه دانشگاهی بر مواجهه علمی با مسائل جامعه اصرار داشته‌اند و دانشگاهیان باید با استفاده از توان علمی استادان متخصص و متعهد برای برخورد عالمانه با مسائل و رفع مشکلات کشور گام بردارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک به ورود جدی کانون‌های بسیج اساتید برای مقابله با جنگ ظالمانه علیه کشور تأکید کرد و افزود: در شرایط کنونی که استکبار جهانی با تمام قوای خود درصدد آسیب‌زدن به ما قرار دارد، کانون‌های بسیج اساتید با درک درست از شرایط خاص موجود، ابتکار عمل را در دست گرفته و با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و تعیین اندیشکده‌های تخصصی از تمام ظرفیت خود برای رویارویی با دشمنان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008938

وب گردی

وب گردی