دانشگاه آزاد اسلامی، در رشته تنیس روی میز سرمایه گذاری کرده است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه هایی است که از سال های گذشته برای رشته تنیس روی میز سرمایه گذاری کرده است.

مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت‌‌‌‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت دانشگاه‌‌ها در رشته تنیس روی میز گفت: اغلب ورزش های توپی و راکتی مورد استقبال دانشجویان بوده و رشته تنیس روی میز ورزش دانشجویی محسوب می شود. بر همین مبنا، سعی کردیم بیشترین تعامل را با دانشگاه ها داشته باشیم.

وی افزود: در مدارس و دانشگاه ها نیز رشته ورزشی تنیس روی میز بیشترین طرفدار را داشته و حتی چهره های سرشناسی در دوره های مربیگری و داوری با فدراسیون همکاری داشتند.

علی‌قارداشی ادامه داد: قهرمانان نامی در رشته تنیس روی میز حضور داشتند که از دانشگاه ها رشد کردند. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه هایی است که از سال های گذشته روی این رشته سرمایه گذاری کرده است. در فصلی که گذشت دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش آقایان و بانوان تیم‌داری کرد و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مقام سوم شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از تشکیل کمیته استعدادیابی در سنین نونهالان خبرداد و گفت: از سال 94، کمیته های استعداد یابی را با گروهی از نونهالان 6 سال تشکیل دادیم و سال به سال، غربالگری صورت می گیرد. پیشرفت بسیاری در این تیم به وجود آمده است. استعدادیابی در رشته تنیس روی میز ادامه دارد و قصد داریم در تمام سنین این کمیته را تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008951

وب گردی

وب گردی