برگزاری نشست «نقش بسیج اساتید در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در واحد مرودشت

دومین نشست تخصصی با عنوان «نقش بسیج اساتید در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مرودشت، به مناسبت 31 خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه شهید دکتر مصطفی چمران، دومین نشست تخصصی با عنوان «نقش بسیج اساتید در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» به همت بسیج اساتید و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه یاسر زارع معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به ابعاد شخصیتی شهید دکتر مصطفی چمران پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب با هوشیاری مثال زدنی در آستانه چهل سالگی انقلاب که دشمن صحبت از نابودی انقلاب می کند، بدون توجه به هجمه های غرب، بیانیه گام دوم را ابلاغ فرمودند و ضمن بیان هدف اصلی گام دوم انقلاب که دستیابی به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است، نقش اساتید را در تربیت و هدایت صحیح دانشجویان به عنوان مدیران آینده کشور، از مهمترین زیر ساخت های اجرایی گام دوم انقلاب معرفی کردند.

وی افزود: شناخت برکات انقلاب، امید بخشی به نسل جوان، توجه ویژه به رشد علمی کشور از مهمترین وظایف اساتید در گام دوم انقلاب است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست اساتید و صاحب نظران حاضر در جلسه، نقطه نظرات خود را پیرامون برداشتن استوار گام دوم در دوران بلوغ انقلاب و وظایف دانشگاه و دانشگاهیان در حوزه پژوهش و تربیت نسل جوان دانشجو مطرح و اظهار داشتند همانگونه که گام اول انقلاب محکم و استوار برداشته شده، در گام دوم انقلاب نیز باید قدمهای محکم تر و استوارتر از گذشته برداشته شود تا ان شاء الله پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) سپرده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008954

وب گردی

وب گردی