سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای میبد و بهشهر منصوب شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه، سرپرستان واحدهای میبد و بهشهر را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی احمدعلی فلاح را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد و عبدالکریم الهی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر منصوب کرد.

در حکم انتصاب احمدعلی فلاح به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد» منصوب می‌شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم خاطر نشان کرد: امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

گفتنی است، فلاح دانش آموخته دوره دکتری تخصصی سازه ـ زلزله واحد علوم و تحقیقات و عضو هیئت علمی رسمی تمام وقت است که معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد، مدیر گروه مدیریت ساخت واحد علوم و تحقیقات یزد، مسئول نظارت بر قطعه دوم خط انتقال آب به یزد، نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی استان یزد، از جمله سوابق اجرایی وی است.

همچنین در حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر، عبدالکریم الهی آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده‌‌‌ای که داشتید، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر» منصوب می‌شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این حکم خاطر نشان کرد: امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

گفتنی است، عبدالکریم الهی دانش آموخته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه سراسری کاشان است که مسئول انفورماتیک شرکت تاید واتر، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان، مدیر گروه IT دانشگاه علمی کاربردی بهشهر، مدیر گروه رشته برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد واحد بهشهر از جمله سوابق اجرایی وی است.

لازم به‌ذکر است؛ دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های فضل شیردل شهمیری در دوران سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1008959

وب گردی

وب گردی