وزارت دفاع ۱۰۰هزار واحد مسکونی می‌سازد

تفاهم نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، تفاهم نامه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی صبح امروز (یک شنبه) با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و اسلامی وزیر راه و شهرسازی به امضا رسید.

امیر حاتمی این تفاهم‌نامه را در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و همچنین سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید و اشتغال برشمرد و گفت: تمامی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و سازمان‌ها مؤسسات و شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح شامل این تفاهمنامه خواهند شد.

وی، مدت زمان اجرای این پروژه از سوی وزارت راه را سه سال اعلام کرد و افزود: با توافق طرفین مدت قابل تمدید خواهد بود.

قابل ذکر است، بر اساس این توافقنامه شناسایی و معرفی کارکنان و بازنشستگان فاقد مسکن واجد شرایط به وزارت راه به عهده وزارت خانه دفاع است و همچنین از ظرفیت‌های قرارگاه‌های سازندگی و شرکت‌های نیروهای مسلح و پیمانکاران دارای صلاحیت جهت مشارکت و ساخت به کار گرفته خواهد شد.

در این تفاهم‌نامه مقرر شد تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، استفاده از منابع مالی در اختیار نیروهای مسلح، منابع مالی سازندگان و سرمایه‌گذاران و ایجاد خط اعتباری (LC) به منظور روش‌های تأمین منابع مالی این پروژه در نظر گرفته شود.

کد خبر: 1008996

وب گردی

وب گردی