امضای سند توسعه همکاری‌ دانشگاه آزاد شاهین‌شهر و آموزش و پرورش شاهین‌شهر

تفاهم‌نامه‌ همکاری‌ دوجانبه در حاشیه سومین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر و میمه، میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و مدیریت آموزش و پرورش این شهر به امضاء طرفین رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شاهین‌شهر، مسعود نصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و محمد اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین‌شهر در مراسم امضاء و تبادل تفاهم‌نامه بر توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری تأکید کردند.

این تفاهم نامه با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری در زمینه ارتقای مهارت افزایی به منظور استمرار ارتباط سازمان یافته میان دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش و پرورش با بهره‌مندی مستمر از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های طرفین و همچنین توسعه همه جانبه در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی بین دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر و مدیریت آموزش و پرورش شاهین‌شهر به امضاء رسید.

طبق مفاد این تفاهم نامه، هدایت و حمایت از پایان‌نامه های تحصیلات تکمیلی در راستای نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی آموزش و پرورش، استفاده از توان علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه در راستای تامین نیازهای آموزش و پرورش، برگزاری سمینارها و کارگاههای آموزشی و همایش‌های مشترک، همکاری متقابل در انتشار کتب و مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه‌های تحقیقاتی، راه اندازی فصل نامه علمی مشترک، نیازسنجی آموزشی و شناسایی و ترغیب معلمان و کارکنان آموزش و پرورش برای حضور در دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دانشگاه آزاد اسلامی و نیز استفاده متقابل از تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و فناوری و حمایت از تجاری سازی فناوری‌های نوین از دیگر موضوعات تفاهم نامه است.

در بخش دیگری از این تفاهم نامه بر توسعه و راه اندازی مدارس غیردولتی «سما» دانشگاه آزاد اسلامی در سطح شهرستان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازسنجی دوره‌های تحصیلی مورد نیاز و جنسیت پذیرش دانش آموزان تاکید شده است.

طرفین تفاهم‌نامه متعهد شدند حد اعلای تلاش خود را در جهت حل مشکلات و معضلات علمی و تحقیقاتی موضوع تفاهم نامه به منظور نیل به خود اتکایی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009008

وب گردی

وب گردی