دهخدا: عدالت برای حضور حداکثری بانوان در مسابقات یونیورسیاد رعایت شده است

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: اولویتمان عدالت در حضور حداکثری بانوان و شرکت تیم‌های با کیفیت در رقابت‌های سی‌امین دوره یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان _ ایتالیا بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، صبح امروز، در آیین بدرقه کاروان اعزامی به رقابت‌های سی‌امین دوره یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان-ایتالیا که در ساختمان وزارت علوم تحقیقات فناوری برگزار شد گفت: فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، سال گذشته برای اعزام به این مسابقات با ۷ فدراسیون همکاری خود را آغاز و مسابقات انتخاباتی و اردوهای تدارکاتی خود را شروع کرد. از بین صدها دانشجو در این مسابقات انتخاباتی ۴۲ دانشجو انتخاب شدند.

وی افزود: با برگزاری جلسات فنی کادرفنی همراه این بازیکنان را انتخاب می کنیم. اکثر این دانشجویان از ورزشکاران ملی هستند. در چهار رشته تیراندازی، تیر و کمان، والیبال و تکواندو در سی‌امین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان-ایتالیا شرکت خواهیم کرد.

دهخدا ادامه داد: برای تمامی تیم‌ها و همکاری فدراسیون‌ها اردو‌های مهمی برگزار کردیم تا دانشجویان با آمادگی بیشتر راهی مسابقات شوند.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی تصریح کرد: اولویتمان عدالت در حضور حداکثری بانوان و حضور تیم‌های با کیفیت در این مسابقات بوده است. با توجه به اینکه سال آینده المپیک‌ ۲۰۲۰ را در پیش رو داریم، تیم‌های با کیفیت را به ایتالیا اعزام‌ خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009017

وب گردی

وب گردی