تمدید فراخوان انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی عتف

براساس اعلام دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، فراخوان انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی عتف تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) به ‌منظور ارتقای کیفی، ترمیم و انتخاب اعضای حقیقی جدید کمیسیون‌های تخصصی این شورا، اقدام به صدور فراخوان از مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان جهت جذب صاحب‌نظران واجد شرایط کرده است.

بنا بر اعلام دبیرخانه شورای عالی عتف، شرایط ذکر شده اعم از آشنایی با ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی و فرایندهای کاری آنها، دارای سابقه فعالیت اجرایی حرفه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری، آشنایی با ساختار سیاست‌ گذاری حوزه پژوهش و فناوری در کشور و رتبه دانشیار و بالاتر برای اعضای هیات علمی و یا عضو هیات مدیره شرکت دانش‌بنیان است.

لازم به ذکر است واجدان شرایط و علاقه‌ مندان به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی، باید حداکثر تا روز پنج شنبه 20 تیر ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف،‌ فرم مربوطه را تکمیل و درخواست عضویت خود را ثبت کنند. یادآور می‌شود متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02186085506 داخلی 114 تماس بگیرند.

بر اساس ماده (99) قانون برنامه سوم توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، وزارت فرهنگ و آموزش عالی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تغییر نام داد و مأموریت‌های جدی و جدیدی در حوزه پژوهش و فناوری به وزارت محول شد. بر همین اساس قانون اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریورماه 1383 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. بر اساس مواد (3) و (4) این قانون، تشکیل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) با هدف ایجاد هماهنگی و یکپارچگی در سیاست‌گذاری کلان اجرایی در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری پیش‌­بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1009041

وب گردی

وب گردی