راهکارهای اشتغال دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد کرج بررسی شد

با هماهنگی امور شاهد وایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در دومین نشست تخصصی با مسئولین سازمان اقتصادی کوثر، راه های اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در دومین نشست تخصصی مسئولان دانشگاه و مسئولین سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد امور شاهد و جانبازان راهکارهای تعامل دو جانبه به منظور زمینه سازی برای اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان شاهد و ایثارگر این دانشگاه به بحث و بررسی گذاشته شد.

در این نشست که با حضور مصطفی مبلغی معاون توسعه مدیریت و منابع، داود حبیبی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، محمودرضا ممقانی مدیر امور اقتصاد دانش بنیان واحد کرج، حمیده هدایت زاده مدیر واحد توانمندسازی، محمدامین فسونگر مسئول امور دامپزشکی و سیدصادق نجابت مشاور امور ایثارگران در سازمان اقتصادی کوثر در سالن هیات امنای دانشگاه تشکیل شد؛ پیشنهاد ارسال طرح های دانش بنیان از دانشگاه به سازمان اقتصادی کوثرجهت تنظیم قرارداد مطرح و به تصویب رسید.

معصومه اکبری مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با تایید این خبر گفت: در این نشست طرفین با مکاتبه همزمان با سازمان اقتصادی کوثر و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد جهت دریافت زمین از بنیاد شهید بابت مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از بنیاد امور شاهد و ایثارگران موافقت نمودند

وی افزود: حاضرین همچنین با انجام پاره ای اقدامات لازم به منظور هماهنگی با اداره منابع طبیعی و اداره اوقاف جهت اخذ زمین برای تولیدات زراعی ودانش بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج موافقت کردند.

اکبری ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این نشست می توان به تنظیم تفاهمنامه توسط دانشگاه با هماهنگی سازمان اقتصادی کوثر اشاره کرد که پس از تنظیم به امضای نمایندگان طرفین خواهد رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1009060

وب گردی

وب گردی